Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Syömishäiriöt – tunnista, kohtaa, puutu! -luento Kuusamossa

maaliskuu 24 @ 14:00 - 16:00

Tervetuloa Syömishäiriöliiton ja Kuusamon kaupungin yhteistyössä toteuttamalle ”Syömishäiriöt – tunnista, kohtaa, puutu!” -luennolle keskiviikkona 24.3. klo 14-16. Koulutus toteutetaan Zoom-etäyhteydellä.

Koulutuksessa annetaan perustietoa syömishäiriöistä, syömishäiriöiden ennaltaehkäisystä sekä syömishäiriöoireilun tunnistamisesta ja siihen puuttumisesta. Kouluttajana toimii Syömishäiriöliiton Pohjois-Suomen SYLI-keskuksen koordinaattori Anni Rekilä. Koulutus sisältää kokemuspuheenvuoron, jossa kokemuksistaan syömishäiriötä sairastaneen läheisenä tulee kertomaan kuusamolainen Anne Murto.

Luento on suunnattu ensisijaisesti eri alojen ammattilaisille, jotka kohtaavat työssään syömishäiriötä sairastavia tai syömishäiriöllä oireilevia tai heidän läheisiään, mutta luennolle voi osallistua myös aiheesta muuten kiinnostuneet.

Ilmoittautumiset 18.3., mennessä, lähetämme Zoom-osallistumislinkin ilmoittautuneille sähköpostitse. Zoom on maksuton etäyhteysväline, joka toimii hyvin samalla tavalla kuin Skype/Teams. Sinun ei tarvitse ladata/asentaa tietokoneelle erillistä ohjelmaa, vaan pääset liittymään suoraan sähköpostiisi tulevasta linkistä. Ilmoittautumaan pääset tästä linkistä: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=Dx70vKw2DEay3mmXHiPP0OL-n6eafZJPmSf8mf_TPrBUQlNTN0FaQlJMTlY0R0EzVkJEQkMxODlWUy4u

Tiedot

Päivämäärä: