Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.
Tapahtumien sarja: Tapahtumien sarja: NONCAFE-hetki!

NONCAFE-hetki!

2.3.2021 @ 15:00 - 17:00

Kuvassa teksti "and breathe" kasvien keskellä.

Kahvihetket muuttuvat NONCAFE-hetkiksi, koska Kuopion koronatilanne on siirtynyt kiihtymisvaiheeseen. SYLI-keskus Kuopio haluaa toimia vastuullisesti ja otamme tilanteen vakavasti. NONCAFE-hetkiin otetaan 5 ensiksi ilmoittautunutta ja suosittelemme maskin käyttöä SYLI-keskuksella.

Tiistain NONCAFE-hetkeen tulee ilmoittautua tiistaihin klo 12.00 mennessä toiminnaohjaajalle Jonna Rautavirralle joko sähköpostilla jonna.rautavirta(at)syomishairioliitto.fi tai viestillä numeroon 045 210 6053.

SYLI-keskuksen kahvihetket ovat matalankynnyksen avointa toimintaa kaikille, joita oma keho tai syöminen mietityttää. Olit sitten sairastunut, toipunut tai läheinen. Meille et tarvitse lähetettä tai diagnoosia.

Toisinaan kahvihetkissä on jokin teema, josta keskustelemme kahvihetken aikana. Vapaalle keskustelulle on aina tilaa. Kuuntelemme mielellämme kävijöiden toiveita ja pyrimme toteuttamaan niitä mahdollisuuksien mukaan.

Tarjolla on mukavaa juttuseuraa.

TERVETULOA!

Lisätietoa kahvihetkistä ja SYLI-keskuksen toiminnasta saat toiminnanohjaajalta Jonna Rautavirralta, jonna.rautavirta(at)syomishairioliitto.fi

Tiedot

Päivämäärä: