Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Pikkujoulut!/KUOPIO

13 joulukuun @ 15:00 - 17:00

Tervetuloa SYLI-keskukselle viettämään pikkujouluja kuusen koristelun merkeissä. Tarjolla on glögiä, joulutorttuja, pipareita sekä tietenkin mukavaa seuraa. Kuunnellaan yhdessä joululauluja ja askarrellaan paketti- tai joulukortteja!

SYLI-keskuksen kahvihetket ovat matalankynnyksen avointa toimintaa kaikille, joita oma keho tai syöminen mietityttää. Olit sitten sairastunut, toipunut tai läheinen. Meille et tarvitse lähetettä tai diagnoosia. Kahvihetkiin voit tulla oman aikataulusi mukaan. Piipahtaa meillä kahvikupposen äärelle tai olla meidän seurassa koko kaksi tuntisen.

Toisinaan kahvihetkissä on jokin teema, josta keskustelemme kahvihetken aikana. Vapaalle keskustelulle on aina tilaa. Kuuntelemme mielellämme kävijöiden toiveita ja pyrimme toteuttamaan niitä mahdollisuuksien mukaan. Teemme pieniä retkiä lähialueelle kahviloihin, museoihin tai vaikka torille!

Tarjolla on hyvää kahvia, teetä sekä mukavaa juttuseuraa.

TERVETULOA!

Lisätietoa kahvihetkistä ja SYLI-keskuksen toiminnasta saat toiminnanohjaajalta Jonna Rautavirralta, jonna.rautavirta(at)syomishairioliitto.fi tai soittamalla numeroon 045 210 6053

Tiedot

Päivämäärä: