Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Retki taidemuseoon!

maaliskuu 4 @ 13:00 - 15:00

Lähdetään yhdessä tutustumaan Kuopion taidemuseon ”L3DNARDO DA VINCI” -näyttelyyn.

Tavataan Kuopion taidemuseon aulassa klo 13.00 eli osoitteessa Kauppakatu 35.

Kuopion taidemuseo esittelee Leonardo da Vincin 12 tunnetuinta teosta Mona Lisasta ja Luolamadonnan eri versioista aina Viimeiseen ehtoolliseen asti. Teosjäljennökset esitellään hyödyntäen videoprojisointia ja korkeatasoisia kuvajäljennöksiä. Näyttelyssä pääsee myös tutustumaan alkuperäisteosten jännittäviin vaiheisiin. Mona Lisa on varastettu ja Viimeinen ehtoollinen lähes tuhottu – miten teokset on saatu pelastettua jälkipolville?

Näyttely levittäytyy myös Kuopion museon uuteen osaan.

Kierroksen jälkeen pistäydytään johonkin kahvilaan!

SYLI-keskus tarjoaa pääsylipun ja kahvin.

Kahvihetkiin voit tulla viettämään kanssamme koko pari tuntisen tai piipahtaa hetkeksi kupposen äärelle. SYLI-keskuksen kahvihetket ovat matalankynnyksen avointa toimintaa kaikille, joita oma keho tai syöminen mietityttää. Olit sitten sairastunut, toipunut tai läheinen. Meille et tarvitse lähetettä tai diagnoosia.

Toisinaan kahvihetkissä on jokin teema, josta keskustelemme kahvihetken aikana. Vapaalle keskustelulle on aina tilaa. Kuuntelemme mielellämme kävijöiden toiveita ja pyrimme toteuttamaan niitä mahdollisuuksien mukaan. Teemme pieniä retkiä lähialueelle kahviloihin, museoihin tai vaikka torille!

Tarjolla on hyvää kahvia, teetä sekä mukavaa juttuseuraa.

TERVETULOA!

Lisätietoa kahvihetkistä ja SYLI-keskuksen toiminnasta saat toiminnanohjaajalta Jonna Rautavirralta, jonna.rautavirta(at)syomishairioliitto.fi

Tiedot

Päivämäärä: