Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Museo vierailu!/KUOPIO

3 marraskuun @ 13:00 - 15:00

Lähdetään yhdessä tutustumaan Kuopion museon  Julius Caesar – kunniasta kuolemattomuuteen – näyttelyyn.

Näyttely piirtää muotokuvan Rooman historian suuresta legendasta. Huikea kokonaisuus sisältää alkuperäisesineistöä Italiasta ja Saksasta sekä aikakauden esineistöä Suomesta. Caesar on ollut suosittu hahmo myös taiteessa ja kirjallisuudessa ja hänen legendansa on innoittanut taiteilijoita kautta aikojen, ja myös tätä perintöä esitellään näyttelyssä. Caesarin salamurha muutti historian kulkua ja se on edelleen yksi kiinnostavimpia ja kiehtovimpia historiallisia jännitystarinoita.

Ennakkoon ei tarvitse ilmoittautua. Nähdään Kuopion museon ala-aulassa klo 13.00. Näyttelyyn tutustumisen jälkeen nautitaan virvokkeita museon kahvilassa.

Syli-keskus tarjoaa sisäänpääsyn sekä virvokkeet.

TERVETULOA!

Lisätietoa kahvihetkistä ja SYLI-keskuksen toiminnasta saat toiminnanohjaajalta Jonna Rautavirralta, jonna.rautavirta(at)syomishairioliitto.fi tai soittamalla numeroon 045 210 6053

Kuva: Kuopion museo

Tiedot