Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.
Tapahtumien sarja: Tapahtumien sarja: Torstain kahvihetki!

Torstain kahvihetki!

30.7.2020 @ 13:00 - 15:00

Avain ja päivänkakkaroita

SYLI-keskus avaa ovensa kevään poikkeustilan jälkeen kesäkuussa. Kahvihetket pyritään pitämään turvallisena ja sen takia pyydämme ilmoittautumisia kahvihetkeen. Turvalliseen kahvihetkeen voimme ottaa 5 ensiksi ilmoittautunutta, jotta pystymme noudattamaan viranomaisohjeistusta turvaväleistä. Lue täältä SYLI-keskuksen turvaohjeet!

Ilmoittaudu torstain kahvihetkiin sen viikon keskiviikkoon klo 16.00 mennessä sähköpostilla jari.kortsalo(at)syomishairioliitto.fi

Muistathan, ettet tule kipeänä kahvihetkeen. Pienikin hengitystieoireilu sulkee osallistuminen kahvihetkeen. Ilmoitathan sairastumisesta ohjaajalle, jotta voimme antaa paikkasi seuraavalle tulijalle.

Haluamme muistuttaa hyvästä käsihygieniasta, joten muistathan pestä kätesi, kun tulet SYLI-keskukselle. SYLI-keskukselta löytyy myös käsidesiä, jota saa käyttää.

SYLI-keskuksen kahvihetki on matalankynnyksen toimintaan, johon voi tulla ilman diagnoosia tai lähetettä. Voit viettää kanssamme koko pari tuntisen tai piipahtaa hetkeksi.

Kahvihetket ovat avointa toimintaa kaikille, jotka oireilevat syömisen tai oman kehonsa kanssa jollakin tavalla, olet toipumassa tai olet läheinen.

Tarjolla on kahvia, teetä ja mukavaa juttuseuraa. Toisinaan kahvihetkessä on joku keskustelun aihe, mutta aina vapaalle keskustelulle on tilaa. Voit jakaa meidän kanssa niin iloja kuin suruja.

TERVETULOA!

Tiedot