Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Torstain kahvihetki!

elokuu 20 @ 13:00 - 15:00

Kerman kaataminen kahviin

Kahvihetket pyritään pitämään turvallisena ja sen takia pyydämme ilmoittautumisia kahvihetkeen. Ilmoittautumisia jatketaan vielä ainakin elokuun ajan. Turvalliseen kahvihetkeen voimme ottaa 5 ensiksi ilmoittautunutta, jotta pystymme noudattamaan viranomaisohjeistusta turvaväleistä. Lue täältä SYLI-keskuksen turvaohjeet!

Kahvihetkiin voit tulla viettämään kanssamme koko pari tuntisen tai piipahtaa hetkeksi kupposen äärelle. SYLI-keskuksen kahvihetket ovat matalankynnyksen avointa toimintaa kaikille, joita oma keho tai syöminen mietityttää. Olit sitten sairastunut, toipunut tai läheinen. Meille et tarvitse lähetettä tai diagnoosia.

Toisinaan kahvihetkissä on jokin teema, josta keskustelemme kahvihetken aikana. Vapaalle keskustelulle on aina tilaa. Kuuntelemme mielellämme kävijöiden toiveita ja pyrimme toteuttamaan niitä mahdollisuuksien mukaan. Teemme pieniä retkiä lähialueelle kahviloihin, museoihin tai vaikka torille!

Tarjolla on hyvää kahvia, teetä sekä mukavaa juttuseuraa.

TERVETULOA!

Lisätietoa kahvihetkistä ja SYLI-keskuksen toiminnasta saat toiminnanohjaajalta Jonna Rautavirralta, jonna.rautavirta(at)syomishairioliitto.fi

Tiedot

Päivämäärä: