Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

Torstain kahvihetki! Kuusen koristelijaiset!

joulukuu 10 @ 13:00 - 15:00

Koristellaan yhdessä SYLI-keskuksen joulukuusi!

Vietetään samalla vähän pikkujoulua ja tarjolla on glögiä, pipareita ja joulutorttuja! Jokainen osallistuja voi tuoda tullessaan pienen joululahjan, jotka sitten jaetaan lahjoja tuoneiden kesken. (Lahjan hinta max 5,00 €)

Kahvihetkiin voit tulla viettämään kanssamme koko pari tuntisen tai piipahtaa hetkeksi kupposen äärelle. SYLI-keskuksen kahvihetket ovat matalankynnyksen avointa toimintaa kaikille, joita oma keho tai syöminen mietityttää. Olit sitten sairastunut, toipunut tai läheinen. Meille et tarvitse lähetettä tai diagnoosia.

Toisinaan kahvihetkissä on jokin teema, josta keskustelemme kahvihetken aikana. Vapaalle keskustelulle on aina tilaa. Kuuntelemme mielellämme kävijöiden toiveita ja pyrimme toteuttamaan niitä mahdollisuuksien mukaan. Teemme pieniä retkiä lähialueelle kahviloihin, museoihin tai vaikka torille!

Tarjolla on hyvää kahvia, teetä sekä mukavaa juttuseuraa.

TERVETULOA!

Lisätietoa kahvihetkistä ja SYLI-keskuksen toiminnasta saat toiminnanohjaajalta Jonna Rautavirralta, jonna.rautavirta(at)syomishairioliitto.fi

Tiedot

Päivämäärä: