DISCORD: Etävertaistukiryhmä syömisellä oireileville, sairastaville ja toipuville PERUTTU!!

Kaipaatko tukea syömishäiriöstä toipumiseen? Haluatko vaihtaa ajatuksia vertaisten kanssa?
Etävertaistukiryhmä syömisellä oireileville, syömishäiriötä sairastaville ja toipuville kokoontuu Discord-alustalla #Sairastuneiden ja toipuvien vertaistuki -kanavalla. Discordiin pääset tästä linkistä.
Etävertaistukiryhmää ohjaavat Syömishäiriöliiton koulutetut vapaaehtoiset vertaistukijat.
Toivomme, että liityt mukaan heti ryhmäkerran alkuun, mutta viimeistään ensimmäisen puolentunnin aikana. Jos ryhmään ei ole tulijoita, ohjaajat sulkevat kanavan 30 minuutin kuluttua. Voit saapua paikalle hetkeksi tai kokoajaksi.
Ryhmässä noudatetaan Syömishäiriöliiton turvallisemman kohtaamisen ohjeita.
Ryhmään osallistujien tulee pitää kamera auki, joten varmistathan, että osallistut ryhmään rauhallisesta ja häiriöttömästä tilasta. Näin varmistetaan myös muiden osallistujien yksityisyys.
Ryhmään ei voi osallistua liikuntasuorituksen aikana. Tarkoitus on istahtaa alas ja tarjota itselleen pieni lepohetki, rauhoittua ja olla läsnä ryhmätilanteessa.
Sitouduthan noudattamaan näitä kaikille turvaa tuovia sääntöjä.
Kevään 2025 tapaamiset:
2.1. klo 17-18:30
16.1. klo 17-18:30
30.1. klo 17-18:30
13.2. klo 17-18:30
27.2. klo 17-18:30
13.3. klo 17-18:30
27.3. klo 17-18:30
10.4. klo 17-18:30
8.5. klo 17-18:30
22.5. klo 17-18:30
Tervetuloa mukaan <3
Jos sinulla on kysyttävää ryhmästä, voit olla yhteydessä syömishäiriöliiton työntekijöihin Jenniin ( / 045 210 6053) tai Hillaan ( / 040 841 4882)