KUOPIO: Kahvihetki/ Mieluisa Minä-ryhmä

Kahvihetket ovat matalan kynnyksen avointa toimintaa kaikille, joita oma tai läheisen suhde syömiseen, kehoon tai liikkumiseen mietityttää. Voi tulla mukaan olitpa sairastunut, toipunut tai läheinen. Voit ottaa mukaan myös halutessasi tukihenkilön. Meille et tarvitse lähetettä tai diagnoosia. Kahvihetkiin voit tulla oman aikataulusi mukaan, viipyä koko kahvihetken ajan tai vain piipahtaa.
Syksyllä Kuopion kahvihetkissä Mieluisa Minä-ryhmä!
Oletko kyllästynyt olemaan tyytymätön itseesi?
Väsyttääkö jatkuva suorittaminen ja ainainen paremman itsen etsiminen?
Mitä jos voisitkin kokea olevasi hyvä juuri näin?
Tule mukaan herättelemään lempeämpää suhdetta hyvinvointiin ja olemaan itsesi puolella!
Ryhmässä työskennellään seuraavien teemojen parissa:
- laihdutuskulttuuri, sen haastaminen ja itsen suojaaminen siltä
- omat rajat, kehon kuuntelu ja kontrolli
- kehollisuus, uni, lepo ja palautuminen
- Ryhmä kokoontuu kahvihetkien aikana:
to 9.10, to 23.10, to 6.11 ja to 4.12 ja 18.12 klo 13-15
- Huomaathan, että työskentely ei ole syömishäiriön hoitoa, eikä kyseessä ole terapiaryhmä.
- Ryhmään ei tarvitse ilmoittautua.
Tarjolla kahvia, teetä ja juttuseuraa.
Syyskauden kahvihetket: Parittomien viikkojen tiistait klo.15-17 ja torstait klo. 13-15.
Tervetuloa!