KUOPIO: Kahvihetki, Minä ja tunteet työpaja

Kahvihetken aikana voit osallistua Minä- ja tunteet työpajaan.
Minkä värinen maalaus/kollaasi syntyy ilon tunteesta,
entä onnistumisen tunteesta? Miltä ahdistus näyttää
teoksessa?
Minä ja tunteet -työpajassa luovien menetelmien sekä
läsnäolo harjoitteiden avulla opettelemme yhdessä
tunnistamaan, kohtaamaan ja ymmärtämään tunteita!
Ohjaajana Jonna Rautavirta Omat avaimet 4 You-toiminnasta sekä Jenni Värjö Syömishäiriöliitolta.
Kesäajan kahvihetket:
Ti 3.6 klo.15-17
Ti 17.6 Tunnekarttatyöpaja klo.15-17
To 19.6 Tunnekarttatyöpaja klo.13-15
Ti 1.7 klo. 15-17
To 3.7 klo.13-15
Ti 26.8 klo. 15-17
To 28.8 Klo. 13.-15
Kahvihetket ovat matalan kynnyksen avointa toimintaa kaikille, joita oma tai läheisen suhde syömiseen, kehoon tai liikkumiseen mietityttää. Voi tulla mukaan olitpa sairastunut, toipunut tai läheinen. Voit ottaa mukaan myös halutessasi tukihenkilön. Meille et tarvitse lähetettä tai diagnoosia. Kahvihetkiin voit tulla oman aikataulusi mukaan, viipyä koko kahvihetken ajan tai vain piipahtaa.
Tarjolla kahvia, teetä ja juttuseuraa.
Tervetuloa!