Mieluisa minä- ryhmä

Tule mukaan herättelemään lempeämpää suhdetta hyvinvointiin ja olemaan itsesi puolella!
Ryhmässä työskennellään seuraavien teemojen parissa:
- laihdutuskulttuuri, sen haastaminen ja itsen suojaaminen siltä
- omat rajat, kehon kuuntelu ja kontrolli
- kehollisuus, uni, lepo ja palautuminen
Ryhmä kokoontuu:
to 20.3., to 27.3., to 10.4., ke 16.4., to 24.4. klo 13-15
Syömishäiriöliiton tiloissa osoitteessa Hämeenpuisto 43-45, käynti sisäpihan puolelta.
Ryhmään otetaan mukaan 8 ensimmäisenä ilmoittautunutta, ryhmäläisten odotetaan olevan täysi-ikäisiä ja sitoutuvan kaikkiin tapaamisiin.