Mieluisa minä- ryhmä

Mieluisa minä- ryhmä

Tule mukaan herättelemään lempeämpää suhdetta hyvinvointiin ja olemaan itsesi puolella!

Ryhmässä työskennellään seuraavien teemojen parissa:

  • laihdutuskulttuuri, sen haastaminen ja itsen suojaaminen siltä
  • omat rajat, kehon kuuntelu ja kontrolli
  • kehollisuus, uni, lepo ja palautuminen

Ryhmä kokoontuu:

to 20.3., to 27.3., to 10.4., ke 16.4., to 24.4. klo 13-15

Syömishäiriöliiton tiloissa osoitteessa Hämeenpuisto 43-45, käynti sisäpihan puolelta.

Ryhmään otetaan mukaan 8 ensimmäisenä ilmoittautunutta, ryhmäläisten odotetaan olevan täysi-ikäisiä ja sitoutuvan kaikkiin tapaamisiin.