OULU: Brunssi

Tule syömään yhdessä myöhäinen aamiainen. Brunssin ohessa voidaan keskustella mielenpäällä olevista aiheista tai vain rauhoittua ja valmistautua tulevaan päivään.
Tarjolla on erilaisia tarvikkeita, joista jokainen saa itse valita syötävänsä. Emme katso toisten lautaselle, mutta jokaisen osallistujan tulee syödä jotain.
Brunssilla noudatamme Turvallisemman kohtaamisen ohjeita sekä ruokarauhaa. Brunssille ei tarvitse ilmoittautua. Tapahtuma on maksuton.
Piipahda tai jää pidemmäksi aikaa!
Lisätietoa saat aluekoordinaattori Hillalta.