ROVANIEMI: Yhdessä hyvää itselle -ryhmä, opiskelijoille

ROVANIEMI: Yhdessä hyvää itselle -ryhmä, opiskelijoille

Tarvitsetko taukoa suorittamisesta?

Tuntuvatko ruokailuun-, kehoon- ja liikkumiseen liittyvät asiat vaikeilta?

Kaipaatko sitä, että joku ymmärtää, mitä mielessäsi liikkuu?

Tervetuloa mukaan opiskelijoille suunnattuun suljettuun 3 kerran ryhmäkokonaisuuteen!

Ryhmässä voidaan keskustellaan esimerkiksi seuraavista teemoista:

  • itseen kohdistuvat odotukset, vaatimukset ja niiden haastaminen
  • laihdutuskulttuuri ja sen vaikutukset meihin
  • itsestä huolehtiminen

Ryhmä on tarkoitettu kaikille opiskelijoille, jotka toivoisivat löytävänsä turvallisen, laihdutuskulttuurista ja suorittamisesta vapaan tilan. Voit tulla mukaan sellaisena itsenäsi, kun olet juuri siinä hetkessä. Ryhmää ohjaavat Syömishäiriöliiton vertaisohjaajat.

Ryhmä kokoontuu Balanssi ry:n tiloissa osoitteessa Ylikorvantie 28 A , 96300 Rovaniemi

25.2. klo 17:30-19

25.3. klo 17:30-19

29.4. klo 17:30-19

Ilmoittautumaan pääset tästä ja sivun oikeasta laidasta.

 

Lisätietoja Pohjois-Suomen alueen aluekoordinaattorilta Hillalta.

/ 040 841 4882