Uutiskirje

Lisää osaamistasi ja tilaa Syömishäiriöliiton uutiskirje sähköpostiisi!

Uutiskirje on tarkoitettu kaikille kohtaamistyötä tekeville, esimerkiksi sote-, kasvatus-, opetus-, lastensuojelu-, ravitsemus- ja liikunta-alan toimijoille sekä kaikille, joita keho-, ruoka- ja liikkumissuhteen teemat ammatillisesti kiinnostavat.

Uutiskirjeeseen kootaan muutamia ajankohtaisia artikkeleita syömishäiriöteemoista monipuolisen kohtaamistyön tueksi. Haluamme tarjota sinulle työkaluja paitsi syömishäiriöiden tunnistamiseen myös syömishäiriöille altistavien ilmiöiden ymmärtämiseen ja niiltä suojautumiseen. Kerromme syömishäiriötyön kentällä tehdyistä oivalluksista ja tutkimuksista, jotka voivat tarjota näkökulmia omaan työhösi. Kirje sisältää myös tietoa ajankohtaisista koulutuksista, tilaisuuksista ja webinaareista.

Syömishäiriöliiton sähköinen uutiskirje ilmestyy 4-6 kertaa vuodessa.

Tilattuasi uutiskirjeen saat vahvistuslinkin sähköpostiisi. Muistathan käydä katsomassa myös roskapostikansion ja lisätä tarvittaessa Syömishäiriöliiton turvallisten lähettäjien listaan.

Tilaa uutiskirje

Hyväksyn tietosuojaehdot