Tue syömishäiriötyötä

Lahjoita syömishäiriötyöhön ja ole mukana tukemassa syömishäiriötä sairastavien ja läheisten hyvinvointia.

Syömishäiriö on sairaus, josta voi toipua. Syömishäiriöliitto-SYLI ry on valtakunnallinen toimija, jonka tärkeimpänä tehtävänä on tukea ja auttaa syömishäiriöön sairastuneita ja heidän läheisiään. Toipumiseen tarvitaan kuuntelevia korvia, rohkaisua ja rinnalla kulkemista.

Voit olla mukana tukemassa syömishäiriötyötä useilla eri lahjoitusmuodoilla. Voit tukea meitä olit sitten yksityishenkilö, yritys tai yhdistys.

Kerätyt varat käytetään vapaaehtoisten koulutukseen ja erilaisten tukimuotojen ylläpitämiseen. Lämmin kiitos tuestasi!

Keräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus
Keräysluvan numero: RA/2016/718
Keräysaika: 1.12.2016 – 31.12.2018
Keräysalue: Koko Suomi Ahvenanmaata lukuun ottamatta.

Lahjoita keräystilille

Helppo ja nopea tapa tukea syömishäiriötyötä on tehdä kertalahjoitus itse valitsemallesi summalle keräystilillemme.

Keräystili:
FI12 5716 9020 0480 83

Muistahan käyttää viitenumeroa 167189.

Tekstiviestilahjoittaminen

Voit tukea tekemäämme syömishäiriötyötä helpolla ja nopealla tekstiviestilahjoittamisella.

Lahjoita 5€, lähetä viesti 5E TUUSYLIIN numeroon 16588
Lahjoita 10€, lähetä viesti 10E TUUSYLIIN numeroon 16588
Lahjoita 20€, lähetä viesti 20E TUUSYLIIN numeroon 16588
Lahjoita 30€, lähetä viesti 30E TUUSYLIIN numeroon 16588
Lahjoita 40€, lähetä viesti 40E TUUSYLIIN numeroon 16588

Huomioithan, että E-kirjaimen ja TUUSYLIIN-tekstin jälkeen tulee yksi välilyönti.

Tue tukipuhelintamme ilman omaa rahaa
Doog-sovelluksella.

Syömishäiriöliiton tukipuhelin, joka on yksi vanhimmista toimintamuodoistamme, on mukana DOOG-sovelluksen lahjoituskohteena.

Voit tukea tukipuhelintamme kotimaisella Doog-sovelluksella, joka on täysin ilmainen tapa tehdä hyväntekeväisyyttä. Sovellusta käyttämällä sinun ei tarvitse käyttää omaa rahaa, koska lahjoitettava raha tulee yritysten markkinoinnista. Voit kerätä lahjoitettavat rahat eli doogit yrityksen tuotteista esim. kauppareissun aikana ja lahjoittaa ne suoraan tukipuhelimemme tukemiseksi.

Näin pääset lahjoittamaan:
1. Lataa Doog-sovellus Google Playsta tai App storesta.
2. Kirjaudu sisään ja katso lähimmät kampanjat, josta doogeja voi kerätä.
3. Löydä lähin Doog-pisteesi ja kerää doogit.
4. Kun olet ladannut doogit itsellesi, siirry lahjoittamaan. Löydät Syömishäiriöliiton lahjoitettavien kohteiden listalta.

Kannatusjäsenyys yrityksille
ja yhteisöille

Haluaako yrityksesi tai taustayhteisösi tukea syömishäiriötyötä?

Hyvä tapa tukea syömishäiriötyötä ja auttaa syömishäiriötä sairastavia ja läheisiä, on liittyä  Syömishäiriöliiton kannatusjäseneksi. Liiton kannattajajäseniksi voivat hakea alan ammatilliset rekisteröidyt yhdistykset, muut asiasta kiinnostuneet oikeuskelpoiset yhteisöt (yritykset) ja säätiöt.

Liiton kannattajajäsenen jäsenmaksu on vähintään 200 euroa (tai oman valinnan mukaan) /vuosi. Kannattajajäsenen jäsenmaksulla saa vuosittain yhden ilmaisen mainoksen liiton uutiskirjeeseen tai yhden henkilön vapautuksen Syömishäiriöpäivien osallistumismaksusta.

Lisätietoa kannatusjäsenyydestä: toiminnanjohtaja Kirsi Broström, toiminnanjohtaja, s-posti: kirsi.brostrom (at) syomishairioliitto.fi, puh. 040 752 9526.

Testamenttilahjoitus syömishäiriötyölle

Lämmin kiitos, että harkitset testamenttilahjoituksen tekoa. Testamenttilahjoitus on kaunis tapa auttaa. Lahjoituksesi auttaa meitä työskentelemään entistä paremmin syömishäiriötä sairastavien ja heidän läheistensä hyvinvoinnin parantamiseksi.

Testamentin tekemiseen tarvitaan pääsääntöisesti 18 vuoden ikä, kirjallinen muoto ja kaksi todistajaa.

Testamentin voit tehdä yleisesti Syömishäiriöliiton toimintaan tai kohdentaa sen haluamaasi, sinulle tärkeään toimintaan. Lahjoittajana voit halutessasi pysyä nimettömänä.

Yleishyödyllisen yhteisön, kuten Syömishäiriöliiton, ei tarvitse maksaa perintöveroa lahjoituksista. Testamentin avulla voit varmistaa, että tahtosi toteutuu.

Ota rohkeasti yhteyttä, jos haluat kuulla lisää testamenttilahjoittamisesta ja testamentin laatimisesta. Yhteydenotto ei velvoita sinua mihinkään. Yhteydentot toiminnanjohtaja Kirsi Broström, s-posti: kirsi.brostrom (at) syomishairioliitto.fi,
puh. 040 752 9526.