SYLI-keskus Pohjois-Suomi

Pohjois-Suomen SYLI-keskuksen toiminta käynnistyy elokuussa 2020 avoimina kahvi- ja aamupalahetkinä. Tarkemmat tiedot tulevasta toiminnasta löytyvät tapahtumakalenteristamme, joka löytyy tämän sivun alalaidasta.

Syömishäiriöliitto ja SYLI-keskukset tarjoavat tukea tällä hetkellä valtakunnallisesti tukipuhelin- ja chat-palveluina, katsothan lisätiedot kalenterista ja somesta.

Pohjois-Suomen SYLI-keskus tulee tarjoamaan matalan kynnyksen toimintaa kaikille, joita syömisen ja kehonkuvan haasteet koskettavat. Toiminta on avointa, diagnoosivapaata ja maksutonta, eikä lähetettä tarvita – huoli omasta tai läheisen hyvinvoinnista riittää.

Halutessasi voit sopia kanssamme myös tutustumiskäynnin elokuusta 2020 alkaen. Tulemme laajentamaan toimintaamme koko Pohjois-Suomen alueelle vuosien 2020-2022 aikana. SYLI-keskuksella työskentelevät koordinaattori Anni ja toiminnanohjaaja Iiris. Tervetuloa mukaan!

Teemme yhteistyötä Pohjois-Suomen SYLI ry:n kanssa. Tutustu yhdistyksen sivuihin.

Sairastavalle

kesä 10

Keitetäänkö kahvit yhdessä?

10 kesäkuun @ 15:00 - 16:30

Läheiselle

kesä 10

Keitetäänkö kahvit yhdessä?

10 kesäkuun @ 15:00 - 16:30

Ammattilaiselle

kesä 15

15 kesäkuun @ 09:00 - 15:00

Lisää meistä

Pohjois-Suomen SYLI-keskuksella tullaan järjestämään matalan kynnyksen toimintaa syksystä 2020 alkaen. Lisätietoa tulevasta toiminnasta saat toiminnanohjaajalta, iiris.pitkajarvi (at) syomishairioliitto.fi.

Kaikissa tilaisuuksissamme noudatetaan huoneentaulun periaatteita.

Kohtaatko syömishäiriötä sairastavia työssäsi? Tulemme tarjoamaan SYLI-keskuksella tilaisuuksia ja tietoa myös ammattilaisille. Lisäämme ammattilaistilaisuudet tapahtumakalenteriin. Voimme sopia SYLI-keskukselle myös räätälöidyn tapaamisen – yksin tai yhdessä asiakkaan tai kollegoiden kanssa. Lisätietoa yhteistyöstä saat SYLI-keskuksen koordinaattorilta anni.rekila (at) syomishairioliitto.fi.

Toimimme osana vapaaehtoistoiminnan verkosto VARESia. Tutustu verkoston sivuihin.

Sosiaalisen median julkaisut

Syömishäiriöliitto-SYLI ry