SYLI-keskus Pohjois-Suomi

Tarjoamme matalan kynnyksen toimintaa kaikille, joita oma tai läheisen keho-, ruoka- tai liikuntasuhde tai syömishäiriö koskettavat. Toiminta on avointa, diagnoosivapaata ja maksutonta, eikä lähetettä tarvita – huoli omasta tai läheisen hyvinvoinnista riittää. Tulemme laajentamaan toimintaamme koko Pohjois-Suomen alueelle vuosien 2020-2022 aikana. SYLI-keskuksella työskentelevät koordinaattori Anni ja toiminnanohjaaja Iiris.

Tarkempaa tietoa toiminnastamme löytyy tämän sivun alalaidassa olevasta tapahtumakalenterista tai olemalla yhteydessä Iirikseen, iiris.pitkajarvi (at) syomishairioliitto.fi / 040 841 4882. Meille on mahdollista tulla tutustumaan joko yksin tai yhdessä ystävän, läheisen tai oman työntekijän kanssa, ota rohkeasti yhteyttä!

Teemme yhteistyötä Pohjois-Suomen SYLI ry:n kanssa. Tutustu yhdistyksen sivuihin.

Sairastavalle

to 24

Yksilöchat

syyskuu 24 @ 13:00 - 15:00
pe 25

Aamupalahetki

syyskuu 25 @ 09:00 - 11:00

Läheiselle

to 24

Yksilöchat

syyskuu 24 @ 13:00 - 15:00

ti 29

Kahvihetki

syyskuu 29 @ 14:00 - 16:00

Ammattilaiselle

Lisää meistä

Kaikissa tilaisuuksissamme noudatetaan huoneentaulun periaatteita.

Kohtaatko syömishäiriötä sairastavia työssäsi? Tulemme tarjoamaan SYLI-keskuksella ja yhteistyötahojen tiloissa tilaisuuksia ja tietoa myös ammattilaisille. Avoimet ammattilaisille suunnatut tilaisuudet löytyvät tapahtumakalenteristamme. Voimme sopia myös räätälöidyn tapaamisen – yksin tai yhdessä asiakkaan tai kollegoiden kanssa. Voit myös tilata noin 4 kertaa vuodessa ilmestyvän, ammattilaisille suunnatun uutiskirjeen tästä. Lisätietoa yhteistyöstä saat koordinaattori Annilta anni.rekila (at) syomishairioliitto.fi, 040 821 9733.

Toimimme osana vapaaehtoistoiminnan verkosto VARESia. Tutustu verkoston sivuihin.

Sosiaalisen median julkaisut

Syömishäiriöliitto-SYLI ry Hallituskatu 22-24 A 1 90100 Oulu