SYLI-keskus Pohjois-Suomi

Tarjoamme matalan kynnyksen toimintaa jokaiselle, jota oma tai läheisen keho-, ruoka- tai liikuntasuhde tai syömishäiriöt mietityttävät. Mitään diagnooseja ei vaadita: osallistumiseen riittää kokemus siitä, että nämä asiat mietityttävät tai koskettavat. SYLI-keskuksella työskentelevät koordinaattori Anni ja toiminnanohjaaja Iiris. Toimimme Lapin, Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan alueella. Lisätietoa meistä ja toiminnastamme löytyy tämän sivun alalaidasta sekä toimintakalenteristamme. Tervetuloa!

Sairastavalle

Läheiselle

Ammattilaiselle

Lisää meistä

Kiinnostaako tulla mukaan meidän toimintaan? Tarjoamme erilaisia ryhmiä ja tapahtumia syömishäiriöön sairastuneille, oireileville ja toipuville sekä heidän läheisilleen. Meille on mahdollista tulla tutustumaan joko yksin tai yhdessä ystävän, läheisen tai oman työntekijän kanssa, ota rohkeasti yhteyttä! Toimintaa järjestetään kasvokkain ja etäyhteyksillä. Lisätietoa toiminnasta saat tapahtumakalenteristamme sekä toiminnanohjaaja Iirikseltä, iiris.pitkajarvi (at) syomishairioliitto.fi / 040 841 4882.

Kohtaatko syömishäiriötä sairastavia tai heidän läheisiä työssäsi? Tarjoamme ammattilaisille koulutuksia ja tilaisuuksia kasvokkain sekä etäyhteyksillä. Voimme järjestää juuri teille sopivan koulutuksen, tilaisuuden tai tapaamisen, laita rohkeasti viestiä ja suunnitellaan asiaa yhdessä. Kaikille avoimet tilaisuudet löytyvät tapahtumakalenteristamme. Voit tilata noin 4 kertaa vuodessa ilmestyvän, ammattilaisille suunnatun uutiskirjeen tästä. Lisätietoa yhteistyöstä saat koordinaattori Annilta anni.rekila (at) syomishairioliitto.fi, 040 821 9733.

Kiinnostaako vapaaehtoisena toimiminen? Onko sinulla omakohtainen kokemus syömishäiriöstä toipuneen tai läheisen roolista? Etsimme uusia vapaaehtoisia Lapin, Kainuun ja Pohjois-Pohjanmaan alueilta vertaistoimijoiksi sekä kokemuspuhujiksi erilaisiin tehtäviin. Vapaaehtoinen voi esimerkiksi ohjata vertaisryhmää (joko kasvokkain tai etäyhteyksillä), antaa yksilötukea tai toimia kokemuspuhujana erilaisissa koulutuksissa, luennoilla tai kehittämistyössä. Jokaisen vapaaehtoisen kanssa mietitään yhdessä, millainen toiminta sopisi itselle parhaiten ja voimme myös kehittää yhdessä uusia vertaistuen muotoja! Tarjoamme kaikille vapaaehtoisille koulutusta ja vahvan tuen vapaahtoistehtävien hoitamiseen. Järjestämme vapaaehtoisille myös virkistystä ja mukavaa yhdessäoloa. Lisätietoja vapaaehtoistoiminnasta saat toiminnanohjaaja Iirikseltä, iiris.pitkajarvi (at) syomishairioliitto.fi / 040 841 4882. Toimimme osana vapaaehtoistoiminnan verkosto VARESia. Tutustu verkoston sivuihin.

Sosiaalisen median julkaisut

Syömishäiriöliitto-SYLI ry Hallituskatu 22-24 A 1 90100 Oulu