SYLI-keskus Pohjois-Suomi

Tarjoamme matalan kynnyksen toimintaa kaikille, joita oma tai läheisen keho-, ruoka- tai liikuntasuhde tai syömishäiriö koskettavat. Toiminta on avointa, diagnoosivapaata ja maksutonta, eikä lähetettä tarvita – huoli omasta tai läheisen hyvinvoinnista riittää. Tulemme laajentamaan toimintaamme koko Pohjois-Suomen alueelle vuosien 2020-2022 aikana. SYLI-keskuksella työskentelevät koordinaattori Anni ja toiminnanohjaaja Iiris.

Tarkempaa tietoa sairastuneille ja läheisille suunnatusta toiminnastamme löytyy tämän sivun alalaidassa olevasta tapahtumakalenterista tai olemalla yhteydessä Iirikseen, iiris.pitkajarvi (at) syomishairioliitto.fi / 040 841 4882. Meille on mahdollista tulla tutustumaan joko yksin tai yhdessä ystävän, läheisen tai oman työntekijän kanssa, ota rohkeasti yhteyttä! Koulutusasioissa sekä ammattilaisyhteistyötä koskevissa asioissa ota yhteys Anniin, anni.rekila (at) syomishairioliitto.fi / 040 821 9733.

Teemme yhteistyötä Pohjois-Suomen SYLI ry:n kanssa. Tutustu yhdistyksen sivuihin.

Sairastavalle

Yksilöchat

tammikuu 27 @ 13:00 - 15:00

Rentohetki

tammikuu 27 @ 16:00 - 16:30

Läheiselle

Yksilöchat

tammikuu 27 @ 13:00 - 15:00

Rentohetki

tammikuu 27 @ 16:00 - 16:30

Ammattilaiselle

helmi 01

helmikuu 1 @ 09:00 - 15:00

Lisää meistä

Kaikissa tilaisuuksissamme noudatetaan huoneentaulun periaatteita.  Kohtaatko syömishäiriötä sairastavia työssäsi? Tulemme tarjoamaan SYLI-keskuksella ja yhteistyötahojen tiloissa tilaisuuksia ja tietoa myös ammattilaisille. Avoimet ammattilaisille suunnatut tilaisuudet löytyvät tapahtumakalenteristamme. Voimme sopia myös räätälöidyn tapaamisen – yksin tai yhdessä asiakkaan tai kollegoiden kanssa. Voit myös tilata noin 4 kertaa vuodessa ilmestyvän, ammattilaisille suunnatun uutiskirjeen tästä. Lisätietoa yhteistyöstä saat koordinaattori Annilta anni.rekila (at) syomishairioliitto.fi, 040 821 9733. Toimimme osana vapaaehtoistoiminnan verkosto VARESia. Tutustu verkoston sivuihin.

Sosiaalisen median julkaisut

Syömishäiriöliitto-SYLI ry Hallituskatu 22-24 A 1 90100 Oulu