SYLI-keskus Tampere

Tervetuloa Tampereen SYLI-keskukselle!

Tarjoamme tukea ja toimintaa matalalla kynnyksellä! Toimintaamme voi osallistua kuka tahansa, jota oma tai läheisen suhde ruokaan tai omaan kehoon mietityttää. Toiminta on avointa, emme tarvitse lähetteitä tai kysele diagnooseja. Riittää että koet itse tarvitsevasi tukea. Kaikkeen toimintaamme tulee tällä hetkellä ilmoittautua etukäteen sähköpostilla, lue tarkemmat tiedot tapahtumakohtaisesti toimintakalenterista. Huomioithan, että suosittelemme kaikille kävijöille ja vierailijoille kasvomaskin käyttöä SYLI-keskuksen tiloissa. Kasvomaskeja on saatavilla SYLI-keskukselta.

Tiloihin ja työntekijöihin voit tulla tutustumaan olemalla meihin yhteydessä. Tampereen SYLI-keskuksessa työskentelevät toiminnanohjaaja Tuija ja koordinaattori Kirsti.

Teemme myös yhteistyötä Sisä-Suomen SYLI ry:n kanssa. Tutustu toimintakalenteriimme alla!

Sairastavalle

Läheiselle

Ammattilaiselle

Lisää meistä

Ryhmätoimintaamme ohjaavaan huoneentauluun voit tutustua tästä: Ryhmätilan huoneentaulu

Työskenteletkö syömishäiriöiden parissa? Järjestämme tiedotus- ja verkostoitumistilaisuuksia ammattilaisille, löydät ne tapahtumakalenteristamme. Olet myös tervetullut tutustumaan toimintaamme yksin tai yhdessä asiakkaan tai työtovereiden kanssa! Ilmoittaudu tiedotuslistallemme tai kysy lisää: kirsti.sippel (at) syomishairioliitto.fi.

Sosiaalisen median julkaisut

Syömishäiriöliitto-SYLI ry