SYLI-keskus Tampere

Tervetuloa mukaan toimintaan Tampereen SYLI-keskuksella ja muualla Sisä-Suomen alueella!

Tarjoamme tukea ja toimintaa matalalla kynnyksellä. Toimintaamme voi osallistua kuka tahansa, jota oma tai läheisen suhde ruokaan tai omaan kehoon mietityttää. Toiminta on avointa, emme tarvitse lähetteitä tai kysele diagnooseja. Riittää että koet itse tarvitsevasi tukea.

Tiloihin ja työntekijöihin voit tulla tutustumaan olemalla meihin yhteydessä. Tampereen SYLI-keskuksessa työskentelevät toiminnanohjaaja Tuija ja koordinaattori Elisa.

Uutiskirjeen tilaus: lähetämme noin 4 kertaa vuodessa uutiskirjeen Sisä-Suomen alueella toimiville syömishäiriöistä kiinnostuneille yhteistyökumppaneille ja sidosryhmille. Uutiskirje lähetetään sähköpostitse ja se sisältää ajankohtaista tietoa Syömishäiriöliiton toiminnasta Sisä-Suomen alueella. Tarjolla on tietoa tuesta ja palveluista syömishäiriöön sairastuneille ja heidän läheisilleen sekä tietoa ammattilaisille suunnatusta toiminnasta ja erilaisista koulutuksista.

Lisäämällä yhteystietosi tähän lomakkeeseen hyväksyt sähköpostiosoitteesi liittämisen uutiskirjeen postituslistalle. Kerättyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun tarkoitukseen. Tietoja käsittelevät Syömishäiriöliiton työntekijät. Linkki lomakkeeseen: uutiskirjeen tilaus.

Teemme yhteistyötä Sisä-Suomen SYLI ry:n kanssa. Tutustu toimintakalenteriimme alla!

Sairastavalle

Läheiselle

Ammattilaiselle

Lisää meistä

Ryhmätoimintaamme ohjaavaan huoneentauluun voit tutustua tästä: Ryhmätilan huoneentaulu

Työskenteletkö syömishäiriöiden parissa? Järjestämme tiedotus- ja verkostoitumistilaisuuksia ammattilaisille, löydät ne tapahtumakalenteristamme. Olet myös tervetullut tutustumaan toimintaamme yksin tai yhdessä asiakkaan tai työtovereiden kanssa! Ilmoittaudu tiedotuslistallemme tai kysy lisää: kirsti.sippel (at) syomishairioliitto.fi.

Sosiaalisen median julkaisut

Syömishäiriöliitto-SYLI ry