Tukea Itä- ja Kaakkois-Suomessa

Tarjoamme tukea ja toimintaa matalalla kynnyksellä. Toimintaamme voi osallistua kuka tahansa, jota oma tai läheisen suhde ruokaan, kehoon tai liikuntaan mietityttää. Mukaan tuleminen ei vaadi mitään diagnooseja: osallistumiseen riittää kokemus siitä, että nämä asiat koskettavat omaa elämää.

Tarjoamme tukea ja koulutusta eri alojen ammattilaisille sekä teemme oppilaitosyhteistyötä.

Itä- ja Kaakkois-Suomen alueella työskentelevät aluekoordinaattorit Niina ja Jenni.

Sairastavalle

Läheiselle

Ammattilaiselle

Lisää meistä

Kiinnostaako tulla mukaan meidän toimintaan?

Ryhmätoimintaa järjestetään kasvokkain ja etäyhteyksillä. Meille voi tulla tutustumaan joko yksin tai yhdessä ystävän, läheisen tai oman työntekijän kanssa, tutustumiskäyntejä järjestetään Kuopiossa ja etäyhteydellä.

Kaikissa tilaisuuksissamme noudatetaan turvallisemman kohtaamisen ohjeita.

Kohtaatko syömishäiriötä sairastavia työssäsi?

Voimme järjestää juuri teille sopivan koulutuksen, tilaisuuden tai tapaamisen, laita rohkeasti viestiä ja suunnitellaan asiaa yhdessä. Järjestämme Itä- ja Kaakkois-Suomen alueella ammattilaisten aamukahveja. Tilaisuudet löydät ylläolevasta tapahtumakalenterista.

Lisätietoa yhteistyöstä ja koulutuksista saat aluekoordinaattori Niinalta tai numerosta 045 694 1410

Kiinnostaako vapaaehtoisena toimiminen?

Etsimme uusia vapaaehtoisia Itä- ja Kaakkois-Suomen alueilta vertaistoimijoiksi sekä kokemuspuhujiksi.

Vapaaehtoinen voi esimerkiksi ohjata vertaisryhmää (joko kasvokkain tai etäyhteyksillä), antaa yksilötukea Toivo-sovelluksen kautta tai toimia kokemuspuhujana koulutuksissa, luennoilla tai kehittämistyössä. Jokaisen vapaaehtoisen kanssa mietitään yhdessä, millainen toiminta sopisi itselle parhaiten ja voimme myös kehittää yhdessä uusia vapaaehtoistoiminnan muotoja! Tarjoamme kaikille vapaaehtoisille koulutusta ja vahvan tuen vapaahtoistehtävien hoitamiseen. Järjestämme vapaaehtoisille myös virkistystä ja mukavaa yhdessäoloa.

Sosiaalisen median julkaisut