#älämahdumuottiin -kuvaukset Tampereella pe 12.11.2021 & Oulussa la 13.11.2021

Ihmisiä älä mahdu muottiin -kuvissa mallinuken kanssa.
6.10.2021

#älämahdumuottiin -kuvaukset valtaavat Tampereen SYLI-keskuksen perjantaina 12.11. klo 14-18 ja Pohjois-Suomen SYLI-keskuksen  lauantaina 13.11. klo 12-16!

Tapahtumat löydät myös facebookista, Tampere: https://www.facebook.com/events/571184397530926 ja Oulu: https://www.facebook.com/events/221118799989151

Lämpimästi tervetuloa osallistumaan kuvauksiin Tampereen SYLI-keskukselle (Hämeenpuisto 43-45, Tampere) ja Pohjois-Suomen SYLI-keskukselle (Hallituskatu 22-24 A 1, Oulu (alaovessa Loftilan kyltit, paina summeria A1 -> kolmas kerros)).

Varauduthan jonottamaan kuvausvuoroasi ulkona / käytävässä, otamme sisälle SYLI-keskukselle vain rajatun määrän osallistujia kerrallaan koronaturvallisuuden takaamiseksi.

Kuvauksilla juhlistetaan jokaisen arvokkuutta ja ainutlaatuisuutta juuri sellaisena kuin olemme. Tärkeinä ajatuksina kuvausten taustalla ovat kunnioitus, suvaitsevuus, kehorauha ja itsen hyväksyminen.

”Projektilla haluamme ravistella ajatuksia siitä minkälaisia meidän ihmisten ”kuuluu olla”. Me haluamme työmme kautta auttaa ihmisiä hyväksymään itsensä (ja muut) sellaisena kuin ovat ja auttaa ihmisiä päästämään irti turhista muoteista, joita muut ihmiset, yhteiskunta ja myös me itse asetamme itsellemme” (#älämahdumuottiin-projektin perustajat, ammattivalokuvaajat ja valokuvataiteilijat Mirkku Merimaa & Niina Stolt)- Lue lisää projektista täältä: www.alamahdumuottiin.fi

SYLI-keskuksella valokuvaaja kuvaa sinusta maksuttoman #älämahdumuottiin -kuvan, jossa esiinnytään alasti mallinuken kanssa (alushousut voi olla jalassa). SYLI-keskuksella on rauhallinen pukeutumistila, josta pääset suoraan kuvaukseen mallinuken kanssa. Kuvaus kestää pari minuuttia per henkilö, eikä kuvausaikaa tarvitse varata ennakkoon.

Tampereella kuvaajina toimivat Mirkku Merimaa ja Niina Stolt, Oulussa Mika Wallineva ja Venla Vierola.

Kuvat julkaistaan nettisivuilla alamahdumuottiin.fi ja somessa (fb ja ig), josta voit ladata kuvan myös omaan käyttöösi.

Tutustuhan kuvan julkistamissopimukseen ennen kuvauksiin tuloa, voit tulostaa ja täyttää luvan etukäteen. Näin joudutetaan kuvauksia. Alaikäiset tarvitsevat huoltajien suostumuksen kuvaan.

Lämpimästi tervetuloa mukaan juhlistamaan erilaisia kehoja!

Lisätietoja:
Tampereen tapahtumasta Kirstiltä, , p. 045 845 9210