Hoito- ja kuntoutusalan ammattilainen: Vastaa kyselyyn koskien syömishäiriöiden Käypä Hoito -suositusta

Kuvan tekstissä tiivistetään kirjoitetun artikkelin sisältö.
23.9.2021

Käypä Hoito -suositukset ovat riippumattomia, tutkimusnäyttöön perustuvia kansallisia hoitosuosituksia, joiden avulla voidaan parantaa hoidon laatua ja vähentää hoitokäytäntöjen vaihtelua.

Syömishäiriöliitto selvittää tällä kyselyllä, miten hyvin syömishäiriöiden Käypä Hoito -suositukset näkyvät hoito- ja kuntoutusalan työntekijöiden keskuudessa, ja miten suositukset mahdollisesti ohjaavat omaa työtä. Kyselyssä kartoitetaan myös työntekijöiden valmiuksia ja resursseja hoitaa syömishäiriöpotilaita.

Tutustu syömishäiriöiden Käypä Hoito -suositukseen.

Kyselyyn vastataan nimettömänä eikä yksittäisiä vastaajia ole mahdollista tunnistaa. Kyselyn tuloksia käytetään osana Syömishäiriöliiton vaikuttamistoimintaa. Vastaaminen vie muutaman minuutin. Kysely on auki lokakuun loppuun asti. Iso kiitos vastauksestasi.

Vastaa kyselyyn täällä.