Liikunta ja laihdutuskulttuuri -webinaari muuttuu maksuttomaksi

Kuvassa oranssinkirjavalla taustalla teksti: Liikunta ja laihdutuskulttuuri - kohti vastuullisempaa liikunta-alaa -webinaari ke 13.10.
22.9.2021

Syömishäiriöliitto on päättänyt saamiensa palautteiden perusteella tarjota Liikunta ja laihdutuskulttuuri -webinaarin koronan koettelemalle liikunta-alalle maksutta. Haluamme maksuttomalla webinaarilla tukea liikunta-alan toimijoita kohti vastuullisempaa toimintakulttuuria.

Tervetuloa mukaan oppimaan uutta ja haastamaan ajatuksiasi!

Liikunta ja laihdutuskulttuuri – kohti vastuullisempaa liikunta-alaa -webinaari

Liikunta ja laihdutuskulttuuri – kohti vastuullisempaa liikunta-alaa -webinaari järjestetään keskiviikkona 13.10.2021 klo 13-16 Zoomissa.

Webinaarissa

• opitaan tunnistamaan laihdutuskulttuurin ilmenemismuotoja liikunta-alan sisällä
  • opitaan kyseenalaistamaan ja haastamaan totuttuja ajatuksia liikkumisesta ja liikkuvista ihmisistä
  • luodaan vastuullisempia puhe- ja toimintatapoja liikunta-alalle

Ohjelma

klo 13 – 14:30 Syömishäiriöliiton työntekijöiden Tuija Luhtalan, Anna Penttilän ja Katri Mikkilän puheenvuorot

tauko

klo 14:45 – 16 paneelikeskustelu, jossa mukana edellisten lisäksi

• valmentaja ja Kuntokeskus MoWayn yrittäjä Sanna Paavola
  • valmentaja, työhyvinvointivalmennus Ann&Ann Coachingin toinen yrittäjä ja Roti ry:n varapj Annette Evokari
  • liikunnan ja terveystiedon opettaja, Liito ry:n hallituksen jäsen Heidi Rautajoki

Webinaari on maksuton

Syömishäiriöliitto tarjoaa webinaarin koronan koettelemalle liikunta-alalle ennakkotiedoista poiketen maksutta.

Tallenne katsottavissa kaksi viikkoa

Webinaari järjestetään Zoom-työkalulla, ja se tallennetaan. Ilmoittautuneilla on katseluoikeus tallenteeseen kahden viikon ajan 27.10. asti.

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu webinaariin täältä. Viimeinen ilmoittautumispäivä on ma 11.10.2021 tai niin kauan kuin paikkoja riittää. Saat vahvistusviestin ilmoittautumisesta viikon sisällä sähköpostiisi.

Lisätiedot

Kysyttävää? Kysy! Järjestösihteerimme Pia vastaa: 040 558 5265, pia.ilo(a)syomishairioliitto.fi

Tervetuloa mukaan luomaan vastuullisempaa liikunta-alaa!