Sinustako SYLI-chatin ohjaaja?

2.9.2019

Kaipaatko tekemistä?
Tykkäätkö jutella ihmisten kanssa?
Haluatko vapaaehtoistyön, jota voit tehdä kotisohvalta?

SYLI-chat etsii riveihinsä uusia ohjaajia!

SYLI-chat on Syömishäiriöliiton oma chat, joka starttaa syksyn aikana Väestöliiton Hyvä kysymys? -sivustolla. Chatin ideana on tuoda vertaistuki jokaisen sitä tarvitsevan saataville – asuinpaikasta riippumatta. Nyt etsimme uusia vapaaehtoisia SYLI-chatin ohjaajiksi!

Sovellut ohjaajaksi jos:

• haluat tukea syömishäiriöstä toipuvia
  • oma kokemuksesi syömishäiriöstä on jo jäänyt taa tai olet käsitellyt oman tilanteesi syömishäiriöön sairastuneen läheisenä
  • sinulla on riittävät voimavarat vapaaehtoistyöhön
  • haluat kuulua Sylin porukkaan!

Samansisältöisiä koulutuspäiviä on tarjolla syksyn aikana kaksi, la 21.9. ja la 2.11. Koulutukset pidetään Tampereen SYLI-keskuksella (Hämeenpuisto 43-45, Tampere) klo 10-16.

Lisäksi ohjaajaksi ryhtyminen edellyttää chat-alustaan perehtymistä (erillisenä ajankohtana, mahdollisuus etätoteutukseen).

Kysy lisätietoja ja ilmoittaudu sinulle sopivaan päivään:
Järjestösuunnittelija Ritva Näräkkä, puh. 050 471 1451, ritva.narakka (a) syomishairioliitto.fi