SYLI-chat kokeilee kohdennettuja chattejä nuorille ja aikuisikäisille

29.10.2021

SYLI-chattejä on kovasti toivottu eri ikäryhmille.  Koska meidän ei ole mahdollista lisätä chattien määrää viikossa (sitäkin on usein toivottu!), kokeillaan nyt marras-joulukuussa jakaa keskiviikko-iltojen chatit niin, että nuoremmille kävijöille on omat chattinsä ja aikuisikäisille omansa.

Alkaen keskiviikosta 3.11. on joka toinen keskiviikko-chat varattu siis n. alle 25-vuotiaille chattaajille, ja joka toinen n. yli 25-vuotiaille. Elämäntilanteet vaihtelevat kovasti, joten emme halua asettaa tarkkaa ikärajaa – jos koet saavasi enemmän aikuisikäisten kuin nuorten chateistä, olet iästäsi riippumatta tervetullut sinne, ja toisin päin. Perjantai-iltapäivän chatit ovat edelleen avoimia ihan kaikille.

Olisi kivaa ja tärkeääkin saada palautetta kokeilusta! Saadaan teiltä joka chatin jälkeen muutenkin palautteita, ja luetaan ne ihan jokainen. Käyttehän siis kertomassa ajatuksianne ja toiveitanne chatissä jaettavaan palautelinkkiin niin tämän kokeilun osalta kuin chatin suhteen jatkossakin.

Kokeilun aikataulu:

Nuorten SYLI-chatit: Ke 3. ja 17.11., 1.12. klo 18-19.30
Aikuisikäisten SYLI-chatit: Ke 10. ja 24.11., 15.12. klo 18-19.30

HUOM! Ke 8.12. ei ole chattiä Syömishäiriöliiton työntekijöiden koulutuspäivien vuoksi. Sillä viikolla SYLI-chat siis ainoastaan pe 10.12. klo 14-15.30.

Muistathan tutustua SYLI-chatin huoneentauluun ennen kuin osallistut chattiin! Huoneentaulun pääset lukemaan tästä.

Chatit kokoontuvat Tukinetissä keskiviikkoisin klo 18-19.30 ja perjantaisin klo 14-15.30. Keskusteluja ohjaavat Syömishäiriöliiton koulutetut vapaaehtoiset. Paikalla on aina myös Syömishäiriöliiton työntekijä.