Syömishäiriöliitto löytyy nyt myös Discordista!

24.11.2022

Syömishäiriöliitto löytyy nykyään myös Discordista!

Discord on verkkoalusta, jossa toimitaan erilaisilla palvelimilla, joiden sisällä on video- ja tekstikanavia. Näillä kanavilla järjestetään sekä etäryhmiä, että chat-tyyppisiä kohtaamisia. Jatkossa Syömishäiriöliiton etäryhmät ja verkkotuki tulevat kasvavassa määrin toteutumaan discordissa Syömishäiriöliiton omalla palvelimella – sinne pääset tekstin lopusta löytyvällä kutsulinkillä.

Discord toimii sekä kännykkäsovelluksena, että tietokoneella käytettävänä työpöytäsovelluksena, sen lataaminen ja käyttö on käyttäjälleen maksutonta. Käyttöönoton yhteydessä sovellukseen tulee luoda käyttäjätili, johon tarvitset vain nimimerkin ja toimivan sähköpostiosoitteen. Syömishäiriöliiton palvelimella käytössä ovat turvallisen kohtaamisen ohjeet, jotka jokaisen palvelimelle liittyvän henkilön tulee hyväksyä.

Tervetuloa tutustumaan!

https://discord.gg/8WZ4dH3Avt (kutsulinkki aukeaa uudessa välilehdessä)