Syömishäiriöliitto on mukana Auttamisesta Arkea -yhteisössä

Kuvassa on liilalla pohjalla Auttamisesta arkea -logo.
25.4.2022

Olemme mukana kasvavassa joukossa luotettavia kansalaisjärjestöjä missionamme tehdä Auttamisesta Arkea valinta kerrallaan. Auttamisesta Arkea on tärkeä väline yhteiseen auttamistyöhön sekä yhteiskunnan kehittämiseen.

Laaja-alainen huoli ihmisten hyvinvoinnista koskettaa isoa osaa kansasta, sillä avuntarve monella eri sektorilla on kasvussa. Julkisen rahoituksen ja yksityisten ihmisten tekemien lahjoitusten lisäksi myös yritysten apua tarvitaan.

Moni järjestötoimija Syömishäiriöliitto mukaan lukien on jo pitkään pyrkinyt löytämään uusia keinoja kerätä varoja tekemäänsä työhön muuttuvassa toimintaympäristössä ja epävarmassa rahoitustilanteessa.

Meillä onkin iloa kertoa, että olemme päässeet mukaan kasvavaan joukkoon luotettavia kansalaisjärjestöjä, jossa yhteisenä missiona on tehdä yrityksille auttamisesta arkea valinta kerrallaan.

Auttamisesta Arkea on lahjoituspalvelu, jossa on satoja erilaisia lahjoituskohteita. Palvelun avulla yritykset voivat laittaa hyvän kiertämään osallistamalla ystävät tai asiakkaat mukaan lahjoituskohteiden valintaan. Kun näet Auttamisesta Arkea -merkin, tiedät kyseisen yrityksen osallistuvan hyväntekemiseen yhteiskunnassamme.

Auttamisesta Arkea -palvelun arjen toimintaa ylläpitää Influenssi Oy, jonka toimintaa mukana olevat kansalaisjärjestöt ohjaavat hallituksesta ja työryhmästä käsin. Influenssin ensisijainen tehtävä on tuottaa hyvää yhteiskuntaan tuottamalla varoja kansalaisjärjestöjen rahankeräyksiin ja näin tehdä auttamisesta arkea valinta kerrallaan.

Lahjoitetut varat ohjautuvat täysimääräisinä valituille lahjoituskohteille.