Syömishäiriöliitto rekrytoi – koordinaattori Kuopion SYLI-keskukseen (äitiys- ja vanhempainvapaan sijaisuus)

Kuvassa lukee teksti sylirekrytoi
23.3.2020

Kuopion SYLI-keskus tarjoaa tukea ja toimintaa matalalla kynnyksellä kaikille, jota oma tai läheisen suhde ruokaan tai omaan kehoon mietityttää. Toiminta on avointa, diagnoosivapaata ja maksutonta, eikä lähetettä tarvita – huoli omasta tai läheisen hyvinvoinnista riittää.

SYLI-keskuksen koordinaattori vastaa:

• SYLI-keskus -toiminnan hallinnosta
  •  STEA-hakemuksista ja raportoinneista
  • arvioinnin toteuttamisesta
  • sidosryhmätyöstä
  • viestinnästä yhdessä toiminnanohjaajan kanssa
  • vapaaehtoisten tukemisesta ja vapaaehtoistoiminnan koordinoinnista yhdessä toiminnanohjaajan kanssa

Lisäksi työnkuvaan kuuluu kouluttamista, satunnaista ryhmänohjausta, erilaisten tekstien tuottamista sekä muuta syömishäiriöihin liittyvää asiantuntijatyötä. Koordinaattori työskentelee toiminnanohjaajan työparina ja osana Syömishäiriöliiton valtakunnallista tiimiä.

Työ sisältää jonkin verran matkustamista ja satunnaista ilta- ja viikonlopputyötä.

Edellytämme sinulta

• soveltuvaa korkeakoulututkintoa
  • sote-alan palvelujärjestelmän tuntemusta
  • perustietoja syömishäiriöistä

Saat ison plussa, jos järjestötyö on sinulle entuudestaan tuttua. Toisen plussan saat, jos STEA-rahoituskuviot ovat sinulla jo valmiiksi hallussa.

Viihdyt työssäsi, jos

• olet rohkea, oma-aloitteinen ja omaat itsenäisen työotteen
  • hahmotat isoja kokonaisuuksia ja osaat organisoida
  • ymmärrät ja arvostat ihmisten erilaisuutta ja elämän monimuotoisuutta
  • haluat aktiivisesti kehittää itseäsi, työtäsi ja samalla Syömishäiriöliittoa

Mitä me tarjoamme sinulle?

• joustavat työajat
  • monipuoliset työtehtävät
  • hyvinvoivan ja superviihtyisän työyhteisön

Noudatamme Sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta. Palkka sijoittuu vaativuusryhmään 5.

Hakemus ja cv lähetetään sähköpostilla 3.4.2020 klo 16.00.00 mennessä Syömishäiriöliiton toiminnanjohtaja Kirsi Broströmille, s-posti: kirsi.brostrom (at) syomishairioliitto.fi.

Tehtävään liittyvät tiedustelut puhelimitse 040 752 9526/Kirsi Broström. Haastattelut järjestetään Kuopiossa 16.4.2020 (huomioiden virainomaisohjeistukset poikkeusaikana).

Työ alkaa toukokuun loppupuolella.