Syömishäiriöliitto rekrytoi: Koordinaattori Pohjois-Suomen SYLI-keskukseen

kuvassa on teksti sylirekrytoi
27.1.2020

Syömishäiriöliitto etsii pioneerihenkistä koordinaattoria määräaikaiseen työsuhteeseen käynnistämään Pohjois-Suomen SYLI-keskusta

Syömishäiriöliitto on saanut STEA:lta hankerahoituksen vuosille 2020-2022 Pohjois-Suomen SYLI-keskuksen käynnistämiseksi. Syömishäiriöliiton ylläpitämät SYLI-keskukset tarjoavat tukea ja toimintaa matalalla kynnyksellä kaikille, jota oma tai läheisen suhde ruokaan tai omaan kehoon mietityttää. Pohjois-Suomen SYLI-keskus -hankkeen keskeisimmät tavoitteet ovat syömishäiriöön sairastuneen ja läheisten elämänlaadun ja arjen toimintakyvyn tukeminen sekä vertaistuki- ja vapaaehtoistoiminnan vahvistaminen Pohjois-Suomessa.

Pohjois-Suomen SYLI-keskuksen toimipiste tulee olemaan Oulussa, mutta työ on liikkuvaa työtä ja kattaa Pohjois-Suomen alueen.

Koordinaattori vastaa:

• hankesuunnittelusta- ja hallinnosta
  • STEA-hakemuksista ja raportoinnista
  • arvioinnin toteuttamisesta
  • sidosryhmätyöstä
  • viestinnästä yhdessä toiminnanohjaajan kanssa
  • vapaaehtoisten tukemisesta ja vapaaehtoistoiminnan koordinoinnista yhdessä toiminnanohjaajan kanssa
  • verkkoauttamisen ja pop up -toimintojen kehittämisestä

Lisäksi työnkuvaan kuuluu kouluttamista, satunnaista ryhmänohjausta, erilaisten tekstien tuottamista sekä muuta syömishäiriöihin liittyvää asiantuntijatyötä. Koordinaattori työskentelee toiminnanohjaajan työparina ja osana Syömishäiriöliiton valtakunnallista tiimiä.

Työ sisältää matkustamista sekä jonkin verran ilta- ja viikonlopputyötä.

Hakijalta edellytetään

• soveltuvaa korkeakoulututkintoa
  • olemassa olevia verkostoja Oulun/Pohjois-Suomen alueella
  • sote-alan palvelujärjestelmän tuntemusta
  • perustietoja syömishäiriöistä
  • matkustusvalmiutta
  • ajokorttia

Viihdyt työssäsi, jos

• olet rohkea, oma-aloitteinen ja omaat itsenäisen työotteen
  • hahmotat isoja kokonaisuuksia ja osaat organisoida
  • hallitset sosiaalisen median käytön ja olet kiinnostunut verkossa tapahtuvasta auttamisesta
  • ymmärrät ja arvostat ihmisten erilaisuutta ja elämän monimuotoisuutta
  • haluat aktiivisesti kehittää itseäsi, työtäsi ja samalla Syömishäiriöliittoa

Mitä me tarjoamme sinulle?

• hyvinvoivan ja superviihtyisän työyhteisön
  • joustavat työajat
  • monipuoliset työtehtävät

Noudatamme Sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta. Palkka sijoittuu vaativuusryhmään 5.

Hakemus ja cv lähetetään sähköpostilla 5.2.2020 klo 24.00.00 mennessä Syömishäiriöliiton toiminnanjohtaja Kirsi Broströmille, s-posti: kirsi.brostrom (at) syomishairioliitto.fi.

Liitteeksi toimitetaan myös max. 2 min mittainen video, jossa vastataan seuraaviin kysymyksiin:

• Millainen on mielestäsi onnistunut hanke?
  • Missä näet Pohjois-Suomen SYLI-keskuksen olevan kolmen vuoden päästä?

Emme etsi videotuotannon ammattilaista, joten videon tekninen toteutus ei ole meille ratkaisevaa, vaan persoonasi ja työskentelyotteesi.

Tehtävään liittyvät tiedustelut puhelimitse 040 752 9526/Kirsi Broström. Haastattelut järjestetään Oulussa 13.-14.2.2020. Työ alkaa maaliskuun aikana tai sopimuksen mukaisesti.

Tehtävä vahvistetaan STEA:n avustuspäätöksen jälkeen tammi-helmikuun vaihteessa.