Syömishäiriöliitto rekrytoi: Vapaaehtoistoiminnan koordinaattorin sijainen Turkuun etätyömahdollisuudella

29.11.2021

Syömishäiriöliitto tuottaa tietoa syömishäiriöistä, tarjoaa tukea syömishäiriöön sairastuneille, oireileville ja läheisille sekä edistää ruoka- ja kehorauhaa yhteiskunnassamme.

Haemme nyt tiimiimme vapaaehtoistoiminnan koordinaattoria perhevapaan sijaisuuteen ajalle helmikuu 2022-tammikuu 2023.

Vapaaehtoistoiminnan koordinaattorin toimenkuvaan sisältyy:

• valtakunnallinen vapaaehtoistoiminnan kehittäminen ja koordinointi (chat-ohjaajatoiminta, somelähettilästoiminta, kokemuspuhujatoiminta
  • vapaaehtoisten tukeminen (koulutukset, työnohjaukselliset tapaamiset, muu yhteydenpito, valtakunnallisten toimintaperiaatteiden jalkauttaminen, uusien vapaaehtoisten rekrytointi ja perehdyttäminen)
  • Syömishäiriöliiton matalan kynnyksen tukipalveluiden (tukipuhelin, chat) koordinointi
  • jäsenyhdistysten tukeminen (yhdistystoiminnan koulutusten suunnittelu ja koordinointi, yhteydenpito jäsenyhdistyksiin

Lisäksi työnkuvaan kuuluu arvioinnin suunnittelua ja toteuttamista, STEA-raportointia, erilaisten tekstien tuottamista, viestintää sosiaalisen median kanavissa sekä syömishäiriöihin liittyvää asiantuntijatyötä. Vapaaehtoistoiminnan koordinaattori työskentelee osana Syömishäiriöliiton valtakunnallista tiimiä.

Työ sisältää matkustamista sekä ilta- ja viikonlopputyötä.

Edellytämme sinulta

• soveltuvaa korkeakoulututkintoa
  • asiakasorientoitunutta työotetta
  • hyvä kohtaamis- ja vuorovaikutusosaamista
  • kykyä rajata sekä asioita että ihmisiä
  • keskeneräisyyden sietokykyä ja kykyä mukautua nopeasti muuttuviin tilanteisiin
  • itsenäistä työotetta, organisointikykyä ja kykyä hahmottaa isoja kokonaisuuksia
  • ymmärrystä syömishäiriötematiikasta
  • taitoa käyttää sosiaalista mediaa omasta työstä viestimiseen

Laskemme eduksi

• kokemuksen järjestötyöstä
  • kokemuksen STEA-avustusten parissa työskentelystä
  • kokemuksen vapaaehtoistoiminnan koordinoinnista

Mitä me tarjoamme sinulle?

• joustavat työajat
  • mahdollisuuden tehdä etätyötä työtehtävien mukaisesti
  • monipuoliset työtehtävät
  • hyvinvoivan ja superviihtyisän työyhteisön

Noudatamme Sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta. Palkka sijoittuu vaativuusryhmään 5.

Hakemus ja cv lähetetään sähköpostilla 17.12.2021 klo 16.00.00 mennessä Syömishäiriöliiton toiminnanjohtaja Kirsi Broströmille, s-posti: .

Haastattelut järjestetään Turussa 12.-13.1.2022. Työ alkaa helmikuun puolessa välissä. Työsuhteen kesto on helmikuu 2022-tammikuu 2023.

Vapaaehtoistoiminnan koordinaattorin työpiste sijaitsee Turussa. Työtä on mahdollista tehdä etätyönä. Edellytämme läsnäoloa työpisteellä yhtenä päivänä viikossa.

Lisätietoja vapaaehtoistoiminnan koordinaattorin työstä antaa vapaaehtoistoiminnan koordinaattori Ritva Näräkkä puh. 050 471 1451. Lisätietoja Syömishäiriöliitosta, työsuhteesta ja rekryprosessista antaa toiminnanjohtaja Kirsi Broström, puh. 040 752 9526.