Syömishäiriöliitto tukee ja kouluttaa ammattilaisia kattavasti ympäri Suomen

Kuvassa on teksti Syömishäiriöliitto tukee ja kouluttaa ammattilaisia ympäri Suomen.
31.3.2022

Kohtaatko työssäsi tai arjessasi syömishäiriötä sairastavia? Kaipaatko tukea syömishäiriöoireilun tunnistamiseen ja siihen puuttumiseen? Mietitkö, mistä syömishäiriöissä on kyse? Pohdituttaako, miten sairastavaa voi auttaa ja mikä edistää toipumista? Entä miten tukea läheisiä? Miten olen luomassa tervettä ruoka-, keho- ja liikuntasuhdetta?

Syömishäiriöliiton koulutuspalvelut ovat tarkoitettu mm. sote-, kasvatus- , opetus- , nuoriso-  ja liikunta-alojen ammattilaisille.

Teemme myös kouluvierailuja ja osallistumme mielellämme erilaisiin oppilaitosten teemapäiviin.

Ota rohkeasti meihin yhteyttä ja suunnitellaan tarkemmin sinun ja yhteisösi tarpeita vastaava kokonaisuus.

Itä- ja Kaakkois-Suomi (Kymenlaakso, Etelä-Karjala, Etelä-Savo, Pohjois-Savo, Pohjois-Karjala)

koordinaattori Niina Pitkänen
s-posti:

Pohjois-Suomi (Pohjois-Pohjanmaa, Lappi, Kainuu)

koordinaattori Anni Rekilä
s-posti:

Sisä-Suomi (Kanta-Häme, Pirkanmaa, Päijät-Häme, Keski-Suomi)

koordinaattori Elisa Vettenranta
s-posti:

Etkö löytänyt aluettasi listalta? Ota siinä tapauksessa yhteyttä asiantuntija Katri Mikkilään ja keskustele mahdollisuudesta toteuttaa koulutus sinun alueellasi.

asiantuntija Katri Mikkilä
puh. 040 558 5262