Tue Syömishäiriöliiton tekemää työtä uuden Lahjoittamo-portaalin kautta

27.5.2021

Syömishäiriöliiton tekemään tukityötä voi tukea tästä viikosta eteenpäin upouuden Lahjoittamo-portaalin kautta.

Lahjoittamo tekee työtä kerätäkseen yhteen suomalaisen sote-alan järjestösektorin ja helpottaakseen lahjoittajan matkaa oikean lahjoituskohteen äärelle. Oli sydäntäsi lähellä sitten yksinäisyyden estäminen, mielenterveystyön tukeminen tai monikulttuurisuustyön edistäminen, Lahjoittamosta löydät apua tarvitsevat samasta paikasta. Lahjoittamo näki päivänvalon keväällä 2021.

Lahjoittamon kautta voit kohdistaa lahjoitetun summan suoraan joko Syömishäiriöliiton tukipuhelintyön, chatin tai ensitietomateriaalin tukemiseen.

Näin Lahjoittamo toimii:

1. Valitse itsellesi mieluinen lahjoituskohde.
  2. Valitse haluamasi summa ja lisää tuote ostoskoriin.
  3. Täytä yhteystiedot ja valitse sopiva maksutapa.
  4. Maksa verkkopankissa, maksukortilla tai mobiilimaksulla.
  5. Lahjoitettu summa siirtyy Syömishäiriöliiton käyttöön valitsemaasi lahjoituskohteeseen.

Tutustu Lahjoittamoon ja lahjoita halumasi summa itse valitsemaasi kohteeseen. Iso kiitos kun tuet syömishäiriötyötä.