Tuija Luhtala aloittanut Tampereen SYLI-keskuksen uutena toiminnanohjaajana

13.9.2019

Olen Tuija, Tampereen SYLI-keskuksen uusi toiminnanohjaaja. Olen aloittanut elokuussa työt täällä Syömishäiriöliitossa. Minuun olet saattanut myös törmätä Tampereen Syömishäiriöyksikkö Sylvissä, missä työskentelin aiemmin psykofyysisenä fysioterapeuttina.

Vuosien varrella olen tehnyt aktiivisesti yhteistyötä Syömishäiriöliiton kanssa yhteistyökumppanina, sekä osallistunut moniin, laadukkaisiin liiton järjestämiin koulutuksiin niin kuulijana kuin esityksien pitäjänä. Tampereen SYLI-keskus on jo entuudestaan tuttu minulle ja tänne on ollut hyvin kotoisaa asettua.

Täällä SYLI-keskuksella teen matalankynnyksen ohjaustyötä, mm. kahvi-, puuro- ja lounashetkissä. Teen yhteistyötä eri ammattilaisten kanssa ja osallistun myös koulutustyöhön. Toivon, että osaltani voin edistää syömishäiriöitä sairastavien toipumistyötä. Haluan omasta puolestani rohkaista ammattilaisia kohtaamaan ja puuttumaan, jos huolta oireilusta herää. Haluan olla vaikuttamassa siihen, että jokainen saa osakseen arvostavaa kohtelua, kuuntelevaa ja läsnäolevaa huomiota.

Olen täällä Syli-keskuksella sinua varten, kohtaamassa sinut.