Syömishäiriöliitto-SYLI ry

Syömishäiriöliiton tarjoaa asiantuntevaa, ymmärrystä lisäävää ja kaikkien saatavilla olevaa tietoa ja tukea syömishäiriöön sairastuneille, eri tavoin syömisellä tai liikkumisella oireileville, sairastuneiden läheisille sekä kaikille, jotka kohtaavat arjessaan syömishäiriöitä.

Syömishäiriöliitto tekee työtä sen puolesta, että syömishäiriöt tunnistetaan ja oireiluun osataan puuttua oikea-aikaisesti ja asianmukaisesti. Syömishäiriöliitto rohkaisee ja ohjaa sairastuneita ja läheisiä hakemaan apua, koska oikeanlaisella avulla ja tuella syömishäiriöistä on mahdollista toipua kokonaan.

Syömishäiriöliitto edistää syömishäiriötietouden lisääntymistä yhteiskunnassa ja pyrkii poistamaan sairauteen liittyviä harhaluuloja. Liitto ylläpitää tervettä ruoka-, liikunta-, paino- ja kehopuhetta julkisessa hyvinvointikeskustelussa.

Henkilökunta

Syömishäiriöliiton henkilökunta työskentelee neljässä toimipisteessä. Turussa on liiton hallinto, Jyväskylässä toimii liiton asiantuntija. Syömishäiriöliitolla on kaksi matalan kynnyksen toimintakeskusta (SYLI-keskukset) Tampereella ja Kuopiossa.

Henkilöstömme on kesälomalla ja palaa töihin ma 5.8.2019.

Turku (hallinto)

Syömishäiriöliitto – SYLI