SYLI-keskus Kuopio

Tervetuloa SYLI-keskukseen! Elokuussa jatkuvat kahvihetket tiistaisin ja torstaisin. Perjantain aamuhetket avautuvat sekä ahmintatyyppisesti oireilevien ryhmä alkaa joka toinen keskiviikko. Kaikkiin tulee ilmoittautua ja otamme 5 ensiksi ilmoittautunutta mukaan. Näin mahdollistamme kaikille turvallisen kohtaamisen.  Tästä pääset lukemaan SYLI-keskuksen turvaohjeet, joita noudatamme toiminnassamme.

Tarkat aikataulut ja ilmoittautumisohjeet löydät SYLI-keskuksen tapahtumakalenterista ja seuraamalla viestintää somessa!

Tarjoamme matalan kynnyksen toimintaa kaikille, joita syömisen ja kehonkuvan haasteet koskettavat. Toiminta on avointa, diagnoosivapaata ja maksutonta, eikä lähetettä tarvita – huoli omasta tai läheisen hyvinvoinnista riittää. Löydät toimintakalenterimme alta.

Halutessasi voit sopia kanssamme myös tutustumiskäynnin. SYLI-keskuksella työskentelevät koordinaattori Niina ja toiminnanohjaaja Jonna. Tervetuloa mukaan!

Teemme yhteistyötä Itä-Suomen-SYLI ry:n kanssa.

Sairastavalle

ti 18

Tiistain kahvihetki!

elokuu 18 @ 15:00 - 17:00
to 20

Torstain kahvihetki!

elokuu 20 @ 13:00 - 15:00

Läheiselle

ti 18

Tiistain kahvihetki!

elokuu 18 @ 15:00 - 17:00
to 20

Torstain kahvihetki!

elokuu 20 @ 13:00 - 15:00

Ammattilaiselle

ma 24

elokuu 24 @ 09:00 - 15:00
ma 31

elokuu 31 @ 09:00 - 15:00

Lisää meistä

Matalan kynnyksen viikko-ohjelmasta löydät viikoittaiset kahvihetkemme sekä ryhmämme. Lisätietoa toiminnasta ja tutustumistapaamisista: jonna.rautavirta (a) syomishairioliitto.fi

Kaikissa tilaisuuksissamme noudatetaan huoneentaulun periaatteita.

Kohtaatko syömishäiriötä sairastavia työssäsi? Tarjoamme SYLI-keskuksella tilaisuuksia ja tietoa myös ammattilaisille. Löydät ammattilaistilaisuudet tapahtumakalenterista. Voimme sopia SYLI-keskukselle myös räätälöidyn tapaamisen – yksin tai yhdessä asiakkaan tai kollegoiden kanssa. Lisätietoa yhteistyöstä saat SYLI-keskuksen koordinaattorilta niina.pitkanen (a) syomishairioliitto.fi

Sosiaalisen median julkaisut

Syömishäiriöliitto-SYLI ry