SYLI-keskus Kuopio

Tervetuloa SYLI-keskus Kuopioon!

(Kirjastokatu 5 D 1, 70100 KUOPIO)

SYLI-keskus Kuopio tarjoaa viikoittain tiistain ja torstain kahvihetket sekä perjantain aamuhetken. Hetkiin tulee ilmoittautua ja otamme mukaan 5 ensiksi ilmoittautunutta. Lisätietoja ilmoittautumisesta löydät tapahtumakalenterista. Seuraamme koko ajan viranomaisten ja Kuopion kaupungin tiedotteita ja pyrimme nopeasti reagoimaan tilanteen muuttumiseen.

Tiedotamme omilla somekanavilla sekä täällä nettisivuilla tilanteesta.

Sairastavalle

Läheiselle

Ammattilaiselle

Lisää meistä

Tarjoamme matalan kynnyksen toimintaa kaikille, joita syömisen ja kehonkuvan haasteet koskettavat. Toiminta on avointa, diagnoosivapaata ja maksutonta, eikä lähetettä tarvita – huoli omasta tai läheisen hyvinvoinnista riittää. Tapahtumakalenterista löydät meidän ohjelman. Löydät meidät myös facebookista sekä instagramista, SYLI-keskus Kuopio

Halutessasi voit sopia kanssamme tutustumiskäynnin.

SYLI-keskuksella työskentelevät koordinaattori Anna ja toiminnanohjaaja Jonna. Tervetuloa mukaan!

Teemme yhteistyötä Itä-Suomen-SYLI ry:n kanssa.

Kaikissa tilaisuuksissamme noudatetaan huoneentaulun periaatteita.

Kohtaatko syömishäiriötä sairastavia työssäsi?  Tarjoamme räätälöityjä ja yhdessä sovittavia tapaamisia, koulutuksia ja tiedotustilaisuuksia esimerkiksi työpaikoilla. Järjestämme SYLI-keskuksella ammattilaisten aamukahveja. Tilaisuudet löydät ylläolevasta tapahtumakalenterista. Tulemme mielellämme paikan päälle kertomaan lisää. Lisätietoa yhteistyöstä saat SYLI-keskuksen koordinaattorilta anna.penttila (a) syomishairioliitto.fi

Sosiaalisen median julkaisut

Syömishäiriöliitto-SYLI ry