SYLI-keskus Kuopio

Tervetuloa SYLI-keskukseen! Syyskuun 2020 alusta alkaen kahvi- ja aamuhetkiin sekä ahmintatyyppisesti oireilevien ryhmään ei tarvitse ilmoittautua. Noudatamme SYLI-keskuksella kuitenkin THL:n ohjeita käsi- ja yskimishygienista. Tästä pääset lukemaan SYLI-keskuksen turvaohjeet, joita noudatamme toiminnassamme. Seuraamme myös koko ajan viranomaisten tiedotusta tilanteesta ja pyrimme reagoimaan asioihin mahdollisimman nopeasti

Tarjoamme matalan kynnyksen toimintaa kaikille, joita syömisen ja kehonkuvan haasteet koskettavat. Toiminta on avointa, diagnoosivapaata ja maksutonta, eikä lähetettä tarvita – huoli omasta tai läheisen hyvinvoinnista riittää. Löydät toimintakalenterimme alta.

Halutessasi voit sopia kanssamme myös tutustumiskäynnin. SYLI-keskuksella työskentelevät koordinaattori Jari ja toiminnanohjaaja Jonna. Tervetuloa mukaan!

Teemme yhteistyötä Itä-Suomen-SYLI ry:n kanssa.

Sairastavalle

ti 29

Tiistain kahvihetki!

syyskuu 29 @ 15:00 - 17:00
loka 01

Torstain kahvihetki!

lokakuu 1 @ 13:00 - 15:00

Läheiselle

ti 29

Tiistain kahvihetki!

syyskuu 29 @ 15:00 - 17:00
loka 01

Torstain kahvihetki!

lokakuu 1 @ 13:00 - 15:00

Ammattilaiselle

loka 05

lokakuu 5 @ 09:00 - 15:00
loka 12

lokakuu 12 @ 09:00 - 15:00

Lisää meistä

Matalan kynnyksen viikko-ohjelmasta löydät viikoittaiset kahvihetkemme sekä ryhmämme. Lisätietoa toiminnasta ja tutustumistapaamisista: jonna.rautavirta (a) syomishairioliitto.fi

Kaikissa tilaisuuksissamme noudatetaan huoneentaulun periaatteita.

Kohtaatko syömishäiriötä sairastavia työssäsi? Tarjoamme SYLI-keskuksella tilaisuuksia ja tietoa myös ammattilaisille. Löydät ammattilaistilaisuudet tapahtumakalenterista. Tarjoamme myös räätälöityjä ja yhdessä sovittavia tapaamisia, koulutuksia ja tiedotustilaisuuksia esimerkiksi työpaikoilla. Tulemme mielellämme paikan päälle kertomaan lisää. Lisätietoa yhteistyöstä saat SYLI-keskuksen koordinaattorilta jari.kortsalo (a) syomishairioliitto.fi

Sosiaalisen median julkaisut

Syömishäiriöliitto-SYLI ry