SYLI-keskus Kuopio

Tervetuloa SYLI-keskus Kuopioon!

(Kirjastokatu 5 D 1, 70100 KUOPIO)

Tarjoamme tukea ja toimintaa matalalla kynnyksellä! Toimintaamme voi osallistua kuka tahansa, jota oma tai läheisen suhde ruokaan tai omaan kehoon mietityttää. Toiminta on avointa, emme tarvitse lähetteitä tai kysele diagnooseja. Riittää että koet itse tarvitsevasi tukea.

Tarjoamme viikottain tiistaisin ja torstaisin kahvihetket sekä perjantaina aamuhetken. Lisätietoa tapahtumista löydät alla olevasta tapahtumakalenterista.

Tiloihin ja työntekijöihin voit tulla tutustumaan olemalla meihin yhteydessä. SYLI-keskus Kuopissa työskentelevät toiminnanohjaaja Jonna ja koordinaattori Niina. Yhteystiedot löydät alta.

Sairastavalle

Läheiselle

Ammattilaiselle

Lisää meistä

Tarjoamme matalan kynnyksen ryhmämuotoista toimintaa kaikille, joita syömisen ja kehonkuvan haasteet koskettavat. Toimintamme on suunnattu syömishäiriöön sairastuneille ja heidän läheisilleen. Meillä ei kysellä diagnooseja eikä lähetettä. Toimintaan voit tulla mukaan silloin, kun sinusta siltä tuntuu. Tapahtumakalenterista löydät meidän ohjelman. Löydät meidät myös facebookista sekä instagramista, SYLI-keskus Kuopio

Halutessasi voit sopia kanssamme tutustumiskäynnin, jolloin voimme rauhassa tutustua toisiimme ja kuulet lisää meidän toiminnasta. Ole yhteydessä toiminnanohjaajaan.

SYLI-keskuksella työskentelevät koordinaattori Niina ja toiminnanohjaaja Jonna. Tervetuloa mukaan!

Kaikissa tilaisuuksissamme noudatetaan huoneentaulun periaatteita.

Kohtaatko syömishäiriötä sairastavia työssäsi?

Tarjoamme räätälöityjä ja yhdessä sovittavia tapaamisia, koulutuksia ja tiedotustilaisuuksia esimerkiksi työpaikoilla. Järjestämme SYLI-keskuksella ammattilaisten aamukahveja. Tilaisuudet löydät ylläolevasta tapahtumakalenterista. Tulemme mielellämme paikan päälle kertomaan lisää. Lisätietoa yhteistyöstä ja koulutuksista saat SYLI-keskuksen koordinaattorilta niina.pitkanen (a) syomishairioliitto.fi

Kiinnostaako vapaaehtoisena toimiminen?

Onko sinulla omakohtainen kokemus syömishäiriöstä toipuneen tai läheisen roolista? Etsimme uusia vapaaehtoisia Itä- ja Kaakkois-Suomen alueilta vertaistoimijoiksi sekä kokemuspuhujiksi.

Vapaaehtoinen voi esimerkiksi ohjata vertaisryhmää (joko kasvokkain tai etäyhteyksillä), antaa yksilötukea tai toimia kokemuspuhujana koulutuksissa, luennoilla tai kehittämistyössä. Jokaisen vapaaehtoisen kanssa mietitään yhdessä, millainen toiminta sopisi itselle parhaiten ja voimme myös kehittää yhdessä uusia vapaaehtoistoiminnan muotoja! Tarjoamme kaikille vapaaehtoisille koulutusta ja vahvan tuen vapaahtoistehtävien hoitamiseen. Järjestämme vapaaehtoisille myös virkistystä ja mukavaa yhdessäoloa.

Jos olet kiinnostunut vapaaehtoistoiminnasta ota yhteyttä toiminnanohjaaja Jonna Rautavirtaan joko sähköpostilla jonna.rautavirta(at)syomishairioliitto.fi tai puhelimella 040 210 6053.

Sosiaalisen median julkaisut

Syömishäiriöliitto-SYLI ry