SYLI-keskus Kuopio

Tervetuloa SYLI-keskus Kuopioon!

(Kirjastokatu 5 D 1, 70100 KUOPIO)

Tarjoamme tukea ja toimintaa matalalla kynnyksellä! Toimintaamme voi osallistua kuka tahansa, jota oma tai läheisen suhde ruokaan tai omaan kehoon mietityttää. Toiminta on avointa, emme tarvitse lähetteitä tai kysele diagnooseja. Riittää että koet itse tarvitsevasi tukea.

Tarjoamme viikottain tiistaisin ja torstaisin kahvihetket sekä perjantaina aamuhetken. Lisätietoa tapahtumista löydät alla olevasta tapahtumakalenterista.

Tiloihin ja työntekijöihin voit tulla tutustumaan olemalla meihin yhteydessä. SYLI-keskus Kuopissa työskentelevät toiminnanohjaaja Jonna ja koordinaattori Niina. Yhteystiedot löydät alta.

Sairastavalle

Läheiselle

Ammattilaiselle

Lisää meistä

Tarjoamme matalan kynnyksen toimintaa kaikille, joita syömisen ja kehonkuvan haasteet koskettavat. Toiminta on avointa, diagnoosivapaata ja maksutonta, eikä lähetettä tarvita – huoli omasta tai läheisen hyvinvoinnista riittää. Tapahtumakalenterista löydät meidän ohjelman. Löydät meidät myös facebookista sekä instagramista, SYLI-keskus Kuopio

Halutessasi voit sopia kanssamme tutustumiskäynnin.

SYLI-keskuksella työskentelevät koordinaattori Niina ja toiminnanohjaaja Jonna. Tervetuloa mukaan!

Teemme yhteistyötä Itä-Suomen-SYLI ry:n kanssa.

Kaikissa tilaisuuksissamme noudatetaan huoneentaulun periaatteita.

Kohtaatko syömishäiriötä sairastavia työssäsi?  Tarjoamme räätälöityjä ja yhdessä sovittavia tapaamisia, koulutuksia ja tiedotustilaisuuksia esimerkiksi työpaikoilla. Järjestämme SYLI-keskuksella ammattilaisten aamukahveja. Tilaisuudet löydät ylläolevasta tapahtumakalenterista. Tulemme mielellämme paikan päälle kertomaan lisää. Lisätietoa yhteistyöstä ja koulutuksista saat SYLI-keskuksen koordinaattorilta niina.pitkanen (a) syomishairioliitto.fi

Sosiaalisen median julkaisut

Syömishäiriöliitto-SYLI ry