SYLI-keskus Kuopio

SYLI-keskus Kuopio avaa kesäkauden torstaina 4.6. kahvihetkellä. Kesän ajan pyörivät tiistain ja torstain kahvihetket. Vallitsevan tilanteen vuoksi joudumme poikkeuksellisesti rajaamaan kävijämääriä (5 osallistujaa/kerta) ja pyytämään ennakkoilmoittautumiset kahvihetkiin. Näin voidaan edesauttaa kaikille mahdollisimman turvallista kohtaamista.  Tästä pääset lukemaan SYLI-keskuksen turvaohjeet, joita noudatamme kahvihetkissä.

Tarkat kahvihetkien aikataulut ja ilmoittautumisohjeet löydät SYLI-keskuksen tapahtumakalenterista ja seuraamalla viestintää somessa!

Syömishäiriöliitto ja SYLI-keskukset tarjoavat tukea valtakunnallisesti etäkahvihetkien, tukipuhelimen ja SYLI-chatien avulla. Lisää tietoa näistä palveluista löydät seuraamalla meidän somekanavia.

Tarjoamme matalan kynnyksen toimintaa kaikille, joita syömisen ja kehonkuvan haasteet koskettavat. Toiminta on avointa, diagnoosivapaata ja maksutonta, eikä lähetettä tarvita – huoli omasta tai läheisen hyvinvoinnista riittää. Löydät toimintakalenterimme alta.

Halutessasi voit sopia kanssamme myös tutustumiskäynnin. SYLI-keskuksella työskentelevät koordinaattori Niina ja toiminnanohjaaja Jonna. Tervetuloa mukaan!

Teemme yhteistyötä Itä-Suomen-SYLI ry:n kanssa.

Sairastavalle

kesä 04

Torstain kahvihetki!

4 kesäkuun @ 13:00 - 15:00

Läheiselle

kesä 04

Torstain kahvihetki!

4 kesäkuun @ 13:00 - 15:00

Ammattilaiselle

kesä 15

15 kesäkuun @ 09:00 - 15:00

Lisää meistä

Matalan kynnyksen viikko-ohjelmasta löydät viikoittaiset kahvihetkemme sekä ryhmämme. Lisätietoa toiminnasta ja tutustumistapaamisista: jonna.rautavirta (a) syomishairioliitto.fi

Kaikissa tilaisuuksissamme noudatetaan huoneentaulun periaatteita.

Kohtaatko syömishäiriötä sairastavia työssäsi? Tarjoamme SYLI-keskuksella tilaisuuksia ja tietoa myös ammattilaisille. Löydät ammattilaistilaisuudet tapahtumakalenterista. Voimme sopia SYLI-keskukselle myös räätälöidyn tapaamisen – yksin tai yhdessä asiakkaan tai kollegoiden kanssa. Lisätietoa yhteistyöstä saat SYLI-keskuksen koordinaattorilta niina.pitkanen (a) syomishairioliitto.fi

Sosiaalisen median julkaisut

Syömishäiriöliitto-SYLI ry