SYLI-keskus Kuopio

Tervetuloa SYLI-keskukseen! Kesän 2020 ajan pyörivät tiistain ja torstain kahvihetket. Vallitsevan tilanteen vuoksi rajaamme kävijämääriä (5 osallistujaa/kerta) ja pyydämme ennakkoilmoittautumiset kahvihetkiin. Näin mahdollistamme kaikille turvallisen kohtaamisen.  Tästä pääset lukemaan SYLI-keskuksen turvaohjeet, joita noudatamme kahvihetkissä.

Tarkat kahvihetkien aikataulut ja ilmoittautumisohjeet löydät SYLI-keskuksen tapahtumakalenterista ja seuraamalla viestintää somessa!

Tarjoamme matalan kynnyksen toimintaa kaikille, joita syömisen ja kehonkuvan haasteet koskettavat. Toiminta on avointa, diagnoosivapaata ja maksutonta, eikä lähetettä tarvita – huoli omasta tai läheisen hyvinvoinnista riittää. Löydät toimintakalenterimme alta.

Halutessasi voit sopia kanssamme myös tutustumiskäynnin. SYLI-keskuksella työskentelevät koordinaattori Niina ja toiminnanohjaaja Jonna. Tervetuloa mukaan!

Teemme yhteistyötä Itä-Suomen-SYLI ry:n kanssa.

Sairastavalle

ti 14

Tiistain kahvihetki!

14 heinäkuun @ 15:00 - 17:00
to 16

Torstain kahvihetki!

16 heinäkuun @ 13:00 - 15:00

Läheiselle

ti 14

Tiistain kahvihetki!

14 heinäkuun @ 15:00 - 17:00
to 16

Torstain kahvihetki!

16 heinäkuun @ 13:00 - 15:00

Ammattilaiselle

ma 20

20 heinäkuun @ 09:00 - 15:00
ma 27

27 heinäkuun @ 09:00 - 15:00

Lisää meistä

Matalan kynnyksen viikko-ohjelmasta löydät viikoittaiset kahvihetkemme sekä ryhmämme. Lisätietoa toiminnasta ja tutustumistapaamisista: jonna.rautavirta (a) syomishairioliitto.fi

Kaikissa tilaisuuksissamme noudatetaan huoneentaulun periaatteita.

Kohtaatko syömishäiriötä sairastavia työssäsi? Tarjoamme SYLI-keskuksella tilaisuuksia ja tietoa myös ammattilaisille. Löydät ammattilaistilaisuudet tapahtumakalenterista. Voimme sopia SYLI-keskukselle myös räätälöidyn tapaamisen – yksin tai yhdessä asiakkaan tai kollegoiden kanssa. Lisätietoa yhteistyöstä saat SYLI-keskuksen koordinaattorilta niina.pitkanen (a) syomishairioliitto.fi

Sosiaalisen median julkaisut

Syömishäiriöliitto-SYLI ry