SYLI-keskus Kuopio

Tervetuloa SYLI-keskus Kuopioon! (Kirjastokatu 5 D 1, 70100 KUOPIO)

Marraskuun alussa Kuopion kaupunki antoi maski suosituksen yleisiintiloihin, koska koronaepidemia on kiihtymisvaiheessa. Näin ollen me SYLI-keskuksella suosittelemme kävijöille maskin käyttöä meidän toiminnassa. Maskeja saat myös keskukselta. Maskien kanssa on vaikea syödä tai juoda, joten kahvihetket muuttuivat Noncafe-hetkiksi ja aamuhetki muuttui Kynttilähetkeksi. Tilanteen vuoksi otamme ilmoittautumiset hetkiin. Hetkiin mahtuu mukaan 5 henkilöä ja ilmoittautua voit toiminnanohjaajalle joko sähköpostilla jonna.rautavirta(at)syomishairioliitto.fi tai puhelinnumeroon 045 210 6053

Seuraamme koko ajan viranomaisten tiedotusta tilanteesta ja pyrimme reagoimaan asioihin mahdollisimman nopeasti. Tiedotamme omilla somekanavilla sekä täällä nettisivuilla tilanteesta.

Sairastavalle

pe 04

Aamuhetki!

joulukuu 4 @ 09:00 - 11:00

Läheiselle

pe 04

Aamuhetki!

joulukuu 4 @ 09:00 - 11:00

Ammattilaiselle

ke 09

Lisää meistä

Tarjoamme matalan kynnyksen toimintaa kaikille, joita syömisen ja kehonkuvan haasteet koskettavat. Toiminta on avointa, diagnoosivapaata ja maksutonta, eikä lähetettä tarvita – huoli omasta tai läheisen hyvinvoinnista riittää. Tapahtumakalenterista löydät meidän ohjelman. Löydät meidät myös facebookista sekä instagramista, SYLI-keskus Kuopio

Halutessasi voit sopia kanssamme tutustumiskäynnin.

SYLI-keskuksella työskentelevät koordinaattori Jari ja toiminnanohjaaja Jonna. Tervetuloa mukaan!

Teemme yhteistyötä Itä-Suomen-SYLI ry:n kanssa.

Kaikissa tilaisuuksissamme noudatetaan huoneentaulun periaatteita.

Kohtaatko syömishäiriötä sairastavia työssäsi?  Tarjoamme räätälöityjä ja yhdessä sovittavia tapaamisia, koulutuksia ja tiedotustilaisuuksia esimerkiksi työpaikoilla. Järjestämme SYLI-keskuksella ammattilaisten aamukahveja. Tilaisuudet löydät ylläolevasta tapahtumakalenterista. Tulemme mielellämme paikan päälle kertomaan lisää. Lisätietoa yhteistyöstä saat SYLI-keskuksen koordinaattorilta jari.kortsalo (a) syomishairioliitto.fi

Sosiaalisen median julkaisut

Syömishäiriöliitto-SYLI ry