SYLI-keskus Kuopio

Tarjoamme matalan kynnyksen toimintaa kaikille, joita syömisen ja kehonkuvan haasteet koskettavat. Toiminta on avointa, diagnoosivapaata ja maksutonta, eikä lähetettä tarvita – huoli omasta tai läheisen hyvinvoinnista riittää. Löydät toimintakalenterimme alta.

Halutessasi voit sopia kanssamme myös tutustumiskäynnin. SYLI-keskuksella työskentelevät Jonna ja Anni. Tervetuloa mukaan!

Teemme yhteistyötä Itä-Suomen-SYLI ry:n kanssa.

Sairastavalle

ti 25

syyskuu 25 @ 15:00 - 17:00
ke 26

Yhteisötaideryhmä

syyskuu 26 @ 17:00 - 18:30
to 27

syyskuu 27 @ 13:00 - 15:00

Läheiselle

ti 25

syyskuu 25 @ 15:00 - 17:00
to 27

syyskuu 27 @ 13:00 - 15:00

Ammattilaiselle

Ei tulevia tapahtumia.

Lisää meistä

Matalan kynnyksen viikko-ohjelmasta löydät viikoittaiset kahvihetkemme sekä ryhmämme. Lisätietoa toiminnasta ja tutustumistapaamisista: jonna.rautavirta (a) syomishairioliitto.fi

Kaikissa tilaisuuksissamme noudatetaan huoneentaulun periaatteita.

Kohtaatko syömishäiriötä sairastavia työssäsi? Tarjoamme SYLI-keskuksella tilaisuuksia ja tietoa myös ammattilaisille. Löydät ammattilaistilaisuudet tapahtumakalenterista. Voimme sopia SYLI-keskukselle myös räätälöidyn tapaamisen – yksin tai yhdessä asiakkaan tai kollegoiden kanssa. Lisätietoa yhteistyöstä: anni.lehtonen (a) syomishairioliitto.fi

Sosiaalisen median julkaisut

Syömishäiriöliitto-SYLI ry