Tilaa 365kehopositiivinen-kalenteri ja tue Syömishäiriöliiton toimintaa

20.9.2018

365kehoposiviivinen-kollektiivi julkaiseen jo toista vuotta herkullisen ja kantaaottavan Kehopositiivinen-kalenterin. Kalenteria on saatavilla kahta eri mallia, taskukalenteri ja pöytäkalenteri. Kalenteri on tehty kunnioittamaan kaikenmuotoisia vartaloita.

365-kehopositiivinen-kollektiivi ohjaa kalenterin tuotot Syömishäiriöliitto – SYLI:n toiminnan tukemiseen. Tilaamalla kalenterin olet mukana tukemassa arvokasta syömishäiriötyötä.

Klikkaile itsesi tästä kalenterikauppaan.

Saat kalenterin syyskuun ajan alennettuun hintaan (ennakkotilaajan hinta -25%).

365kehopositiivinen-kollektiivi

365 kehopositiivinen-kollektiivi aloitti toimintansa pienenä DIY-kalenteriprojektina vuonna 2017. Nykyään 365 kehopositiivinen -kollektiivi jakaa sosiaalisessa mediassa kuvia ja tarinoita kaikenlaisista ihmisistä. Iso osa toiminnasta keskittyy marginalisoitujen kehoja esittelemiseen. 365 kehopositiivinen haluaa, että jokaisella on lupa näkyä ja kokea olevansa ihmisarvoinen.

Mallit: Ronja ja Katja
Hiukset: Essi Finström