JOENSUU: Ammattilaisten iltapäiväkahvit

25.3.2024

HUOMIO! Ammattilainen, joka työskentelet Joensuussa!

Työskenteletkö sosiaali-, terveys- ja kasvatusalalla? Mahdollisesti kohtaat työssäsi syömishäiriöön sairastuneita tai heidän läheisiään? Kaipaatko tukea syömishäiriöoireilun tunnistamiseen ja siihen puuttumiseen? Miten sinä voisit auttaa sairastunutta ja hänen läheisiään sekä edistää toipumista?

Syömishäiriöliitto järjestää yhteistyössä Pohjois-Karjalan Mielenterveysomaiset Finfamin kanssa
Joensuussa, tiistaina 26.3.2024 klo 14.00-16.00 ammattilaisille suunnatut iltapäiväkahvit.

Kohtaamispaikkana on P-K:n Mielenterveysomaiset Finfamin tilat osoitteessa Karjalankatu 4 A 2 Joensuu.

Ilmoittaudu mukaan pe 22.3 mennessä tämän linkin kautta:

Tule kuulemaan Syömishäiriöliiton toiminnasta, tapaamaan alueen muita ammattilaisia ja keskustelemaan ajankohtaisista aiheista syömishäiriöihin liittyen.

Lisätietoa ammattilaisten kahveista:

tukipalvelukoordinaattori ja läheistyöntekijä  Terhi Kanerva: tai 040 551 7667