Syömishäiriöliitto rekrytoi – aluekoordinaattori Kuopioon toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen

25.3.2024

Syömishäiriöliitto on valtakunnallinen asiantuntija- ja vaikuttajaorganisaatio, joka tarjoaa tietoa syömishäiriöistä, tukee sairastavia ja heidän läheisiään sekä haastaa rohkeasti yhteiskunnan syömishäiriölle altistavia rakenteita.

Haemme nyt aluekoordinaattoria Kuopion toimipisteellemme vastaamaan vapaaehtoisten tukemisesta ja tukityöstä. Kyseessä on toistaiseksi voimassa oleva työsuhde. Aluekoordinaattorin toiminta-alueena on Itä- ja Kaakkois-Suomi. Aluekoordinaattorin tukena on Kuopiossa työskentelevä työpari sekä koko Syömishäiriöliiton tiimi.

Aluekoordinaattori vastaa:

• oman toimialueensa vapaaehtoistoiminnan koordinoinnista (vapaaehtoisten rekrytointi, perehdytys ja kouluttaminen sekä vapaaehtoisten hyvinvoinnista huolehtiminen)
  • erilaisten vapaaehtoistoiminnan muotojen jalkauttamisesta ja pilotoimisesta
  • aluetyön ja vapaaehtoistoiminnan kehittämisestä osana kehittämistiimejä
  • kasvokkain ja verkossa tehtävästä matalan kynnyksen tukityöstä syömishäiriötä sairastavien ja läheisten parissa
  • toiminnasta viestimisestä
  • verkostotyöstä

Tunnistatko itsesi kuvauksesta?

Haemme mielenterveyden osaajaa, joka innostaa ja innostuu sekä kehittää uutta. Nautit ihmisten kohtaamisesta haastavissa ja monimuotoisissa elämäntilanteissa. Teet työtä syömishäiriöstä toipuvien, syömishäiriötä sairastavien ja heidän läheistensä kanssa. Osaat rajata, vakauttaa ja olla jämäkkä. Tiedät, että järjestötyössä vaaditaan itsenäistä työotetta ja omatoimisuutta sekä kykyä toimia nopeastikin muuttuvissa tilanteissa. Hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot sekä halu tehdä yhteistyötä eri verkostojen ja toimijoiden kanssa auttavat menestymään ja viihtymään työssäsi. Olet valmis haastamaan ja reflektoimaan omaa keho-, ruoka- ja liikkumissuhdettasi ja ymmärrät, että ne ovat tärkein työvälineesi. Sinulle on tärkeää sitoutua työarjessasi edistämään koko työyhteisön hyvinvointia. Haluat muuttaa yhdessä tiimisi kanssa maailmaa pienin askelin yksi ihminen kerrallaan.

Hakijalta edellytetään:

• sote-alan korkeakoulututkintoa
  • kokemusta järjestö-, vapaaehtois- tai kansalaistoiminnasta
  • perustietoja syömishäiriöstä
  • mahdollisuutta tehdä liikkuvaa työtä
  • valmiutta ilta- ja viikonlopputyöhön

Laskemme eduksi:

• sote-järjestössä työskentelyn
  • vapaaehtoisten ja vapaaehtoistoiminnan parissa työskentelyn

Mitä me tarjoamme sinulle?

• joustavat työajat
  • mahdollisuuden etätyöhön sovitulla tavalla
  • monipuoliset työtehtävät ja mahdollisuuden kehittää ja kehittyä omassa työssä
  • lakisääteistä kattavamman työterveyshuollon ja säännöllisen työohjauksen
  • hyvinvoivan ja viihtyisän työyhteisön

Palkkaus

Noudatamme Sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta. Palkka sijoittuu vaativuusryhmään 5. Palkka koostuu TES:n mukaisesta alkupalkasta 2400,22 € sekä 10% erityistekijälisästä 240,02 €. Peruspalkan lisäksi palkka koostuu hyväksi laskettavien työvuosien muodostamasta vuosisidonnaisesta takuusta sekä mahdollisesta henkilökohtaisesta lisästä.

Hakuprosessi

Hakemus ja cv lähetetään 10.9.2023 klo 16.00 mennessä sähköpostilla Syömishäiriöliiton toiminnanjohtaja Kirsi Broströmille, s-posti: .

Haastattelut järjestetään Kuopiossa 21.9.2023. Haastatteluun valituille ilmoitetaan haastattelusta viimeistään 14.9.2023. Toivomme sinun voivan aloittaa työssä lokakuun aikana.

Lisätietoja toiminnanjohtaja Kirsi Broström, puh 040 752 9526.